Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille video...priser

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil lige høre hvad det egentlig koster at få lavet en lille 2-3 min video af mit system, den jeg har er uden tale, for lang, og det er ikke lige mig at snakke, har ikke stemmen til det :)

Inspiration kan hentes her:

http://123-newjob.com/images/uploaded/123-NewJob.com-dk-website/123-NewJob.com-dk-website.html

...dog skal den ikke være mere end højst 2-3 min og den skal fortælle hvor nemt det er at lave en ansøgning med mit system.

Best regards

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:24

Ca. 500 kr. ville jeg anslå det til. Jeg ved ikke rigtig hvad du selv mener er den rigtig stemme Big Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 13:28

Remydk:

Ca. 500 kr. ville jeg anslå det til. Jeg ved ikke rigtig hvad du selv mener er den rigtig stemme Big Smile

Lars Bom :) han har altid de der job hvor han skal tale om forskellige ting :D

Men ja jeg tror heller ikke det ville koste meget mere end 500kr kender du ikke evt. en med en god stemme evt. en kvinde?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 13:47

Hejsa

Jeg tror ikke Lars Bom vil nøjes med 500 kr ellers var han da et godt bud, ville gerne have ham til at lave den hvis det kunne gøres for 500 kr :-)

Nej, kender ikke rigtig nogen der kan/vil lave den, desværre

Best regards

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:52

Jeg tror bare du selv skal gøre det. Hvis du brænder for dit produkt så sælger du det bedst! Desuden kender du alle funktioner i dit program ned til mindste detalje.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 19:18

Hvilket  program har du lavet den i? Det ligner Camtasia?

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 19:22

Nu har jeg siddet og set din video.

Hvorfor kan man ikke skriv Jobtitel ind, så det står i ansøgening, og man ikke skal rette alle XX'erne?

Hvis jeg som arbejdsgiver modtager en ansøgning med xx i, så ryger den ud.

Til sidst i worddoukmentet står der gdsv til højre for titlem? Hvad er det?-

ellers er ideen rigtig god.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 19:37

Hej Thomas

Yep, den er lavet i Camtasia, det er korrekt.

Videoen viser faktisk hvordan du ændrer x'erne til det der nu skal stå, systemet kan jo naturligvis ikke vide om du f.eks. har set annoncen i JP eller BT derfor kan dette naturligvis editeres, ALT kan editeres i ansøgningen, hvis man vil dette, der kommer ikke til at stå x'er i den rigtige ansøgning, så ville den jo være unrugelig :-)

Best regards

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:43

Jeg mener du kan gøre det nemt ved at spørge om dette, så man i sidste ende ikke skal rette det i teksten. Men kan hurtigt overse et, og så faldet hele ansøgningen til jorden.

Dit produkt er rigtigt godt, og jeg ser mange muligheder også som arbejdsgiver, men jo mindre man skal redigerer til sidts som ansøger jo bedre. Du kan jo spørge om hvilken stilling og hvor i indledningen, og så lægge det ind i teksten. Så ansøgeren i princippet i sidste ende kan klikke, og komme videre til næste ansøgning. Der mange som vil benytte dit system, som i sidste ende har svært ved at rette og læse teksten, hvorfor det skal være nemt og overskueligt.

Da jeg så filmen oplevede jeg redigerings delen som et antiklimaks, hvor jeg ellers sad og klappede af dit koncept.

Du har noget som folk vil bruge, men husk målgruppen :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 00:06

Hej Thomas

Tak for rosen, det er dejligt at høre.

Det du efterlyser ER allerede på tegnebordet, så det bliver så lidt redigering som muligt til sidst, vi kommer op på en 99% færdig ansøgning, så det er undervejs, det gælder iøvrigt også brancheopdeling med hensyn til skrivning af ansøgninger, der er mange nye planer allerede til "version" 2 af systemet.

Best regards

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)