Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lyst og mod til at udvikle min egen webshop.

Hvad er den rigtige løsning for mig af open source systemerne, når det skal være en løsning, som er nem at sætte op? Og arbejde med i det daglige?

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:42

Hej Martin, når du skriver "udvikle" er det så opstarte du mener, jeg opfattede det umiddelbart som m du ville kode dit eget system. Men den sidste sætning virker det mere som om du vil starte en webshop.?

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:51
Nej. Skal slet ikke i nærheden af koder. Mener jeg har en webshop i dag, er en betalt løsning. Som koster godt 10.000 kr om året.
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 22:57

oscomerce

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 23:03

OSCommerce er et udemærkedet system, men det har rigtig mange begrænsninger som bruger.

Hvis du skal i gang med OpenSource er der mange at  vælge i mellem. Vi har leveret flere løsninger i OpenSource, men har nu udviklet vores eget eShop system, med hjælp fra flere kunder og deres ønsker.

Det betyder et system, hvor du stort set kan lave alt selv.

Prisen er 11.500,- inklusive et design (ikke template). Du køber koden (php / MySQL). Hoster du ved os tager vi 1.000 om året inklusive support.

Jeg vil meget gerne vise dig en demo, når vi lancerer det i næste uge .

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:27

Det er ikke lige det jeg leder efter...

Har hørt meget godt  magento og prestashop.

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:03

Udfordringen er blot at jeg ikke kender forskellen blandt de forskellige

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 04:16

Nu er jeg farvet, da vi kun arbejder med Magento, men...

Prestashop skulle eftersigende være lidt lettere at gå til. Jeg tror dog primært at dette gælder når man skal opbygge et design (hvor Magento er lidt mere avanceret). Personligt synes jeg bedst om Magentos administrationssystem da dette virker lidt mere intuitivt og professionelt (Prestashop ser lidt "open source farvelade" agtig ud).

Da jeg startede Get A Shop valgte vi Magento fordi jeg ikke mente at der var meget der nåede dette system til sokkeholderne. 

Men jeg er som sagt farvet, og der er sikkert mange der er uenig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:23

Hej Martin,

Jeg kan godt forstå dig og der er mange ting der skal overvejes når man starter en webshop eller skifter system. Jeg kender ikke meget til Presta og har selv valgt Magento. Jeg har valgt Magento fordi den er open source og meget SEO venlig. Derudover er den ekstrem fleksibel og har mange funktioner. Dertil kommer alle de extensions og integrationsløsninger der allerede er lavet. De mange muligheder og funktioner kommer dog ikke helt gratis. Backenden lige skal læres inden man virkelig kan udnytte dem, men det er ikke slemt. Heller det end hele tiden at løbe hovedet mod muren, når man opdager at den virkelig fede funktion man lige har set hos konkurrenten, ikke kan lade sig gøre fordi man har valgt et forkert shopsystem. Jeg fornemmer også at Magento er ved at blive standarten inden for webshops og det er den vej alle går i øjeblikket. Hvis du stadigvæk er i tvivl kan du lave en Google søgning på Presta og derefter på Magento. Det giver det lidt et fingerpraj om hvad andre har valgt og hvor det sner..

Hvis du vil prøve en Magento demoshop kan jeg helt klart anbefale Magentohotel.dk. Snak med Dennis og hils fra mig. Han vil helt sikkert hjælpe dig igang og de yder en fantastisk support. De er dedikeret til Magento og er meget fair med deres priser. Jeg har selv valgt Magentohotel til min kommende webshop med billige tonere

Hvis du vælger Magento kan jeg også varmt anbefale OneStepCheckout. Det er et modul der reducere din checkout proces fra seks til bare et skridt. Det øger konverteringen og gør det meget nemmere for dine kunder.

Go for Magento - It rocks! 

Håber du kan bruge det.

Mvh. Peter Munck

billigtoner.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:07

Hej Martin,

Vi har lavet rigtig mange webshops på open source software Virtuemart, som er et modul oven på joomla CMS. Det er en nem løsning at starte op med, meget SEO venlig og fleksibel i forhold til individuelt design.

Du er velkommen til at kontakte os på www.networkmedia.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)