Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er igang med at lave en webshop som skal sælge kosmetik, men jeg er gået lidt i stå, mit problem er at jeg leder efter en leverandør som ikke kun sælger sit eget produkt, altså flere vare grupper. og helst en leverandør fra Danmark, har prøvet at søge på google og på siden her, men kunne ikke lige finde noget, jeg er rimelig ny som iværksæter, så håber der nogle mere erfaren folk der ude som kan hjælpe mig med mit problem.

Mhv.

Anders Knudsen.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 10:05

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:30
Tilmeldt 31. Oct 05
Skrevet kl. 09:40

Tak for de hurtige svar. jeg har siddet og kigget på det, og fandt da også nogle godr grosister i danmark, men jeg mangler stadig et sted hvor man kan få kvalitets produkter dvs. gucci, boss, chanel osv. kand et virkelig være rigtigt at man skal opsøge de forskellige producenter for at købe det ? Den tyske side var også rigtig god, men den har dov nogle mangle af vare som jeg ønsker, hvordan er det reglerne er for import fra udlandet ? er det bare 25 % oven i, eller er det helt hen i vejret.. ?

Mhv

Anders Knudsen
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:16
Prøv at søge på det engelske udtryk og evt .co.uk De plejer at være en del billigere i UK

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:33
Når du handler i et andet EU land betaler du ikke moms i det pågælende land, men du betaler momsen her hjemme. 
Tilmeldt 31. Oct 05
Skrevet kl. 11:05
ja men er det ikke også 25 % i dk ?
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:04
Hej Knudsen

Hvis du på et tidspunkt får lyst til at lave dit eget privatelable så har vi et super dansk firma.
www.allison.dk

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)