Hej alle, |

Hej alle, |
Den er bare FED!!! total god side! Hvorfra hvordan og af hvem har du fået lavet den side af,,, hvis jeg må spørge ![]() Jeg synes bare du skulle udvide dit vare udvalg.. sælg noget mere, forskelligt, i samme aldersgruppe selvfølgelig,,, alt fra eventyrer bøger, til børnenes samle objekter, spil, osv osv, Din hjemmeside fortjener at blive fyldt!!! |
Hej Blach Jeg har ikke været hele siden igennem, så nedenstående er blot et par førstehåndsindtryk: Generelt: Flot side, der med sit farvevalg givet vil appellere ti lsit pubkikum. Jeg havde dog nok valgt at tone den grønne en smule over i mørkegrøn. Det er som om de grønne felter tager lidt for meget fokus. Alignment: Min første tanke da jeg startede siden var, at topbanner og resten af siden ikke var alignet - fordi der i topbanneret er en markeret kant til venstre som ikke flugter med resten af siden. Jeg ved at jeg er ekstremt fokuseret på den slags detaljer, og at det formentlig ikke vi genere andre, men mit øje generede det Gå til kurv knap: Det er ikke indlysende klart, at der er tale om en knap / et link , da den grafisk ikke er udformet sådan - det er igen en smagssag - og min smag går i retning af tydelige links og knapper. Det var blot et par hurtige førstehåndsindtryk. Generelt er indtrykket positivt, og jeg ønsker dig alt det bedste med salget venlige hilsener Thomas |
Markedets billigste OEM reservedele til Peugeot og citroen
Hej Denizu, |
Siden ser lækkert ud, ingen tvivl om det. Det jeg lagde mærke til, var din kommentar omkring målgruppen. Mener du virkelig at målgruppen er børn/unge mellem 5 og 15 år? Jeg kan godt se, at selve produktet er velegnet for børn og unge, men ikke sidens indhold. Der er for mange lange og svære tekster, bl.a. omkring reklamations- og fortrydelsesret, som nok de færreste børn kan forstå, endog læse ![]() Måske skal du passe lidt på, at du ikke få nogle sure forældre på nakken, hvis børn har misbrugt deres dankort til køb af dit produkt? Var jeg 6 år igen, ville jeg nok springe siden over og søge andre mere børnevenlige sider med mange billeder, sjove historier, større og kortere tekst og måske noget flash/film .. Men måske undervurderer jeg dagens børn ![]() |
Ps. der står lidt om markedsføring og salg på nettet under pkt 8.2., hvor der bl.a. står: Og under pkt. 7.5. står der Tilbud om fjernsalg fx. via postordre, mobiltelefon, internet eller tv, der retter sig til børn og unge, må kun finde sted, hvis det klart fremgår, at de unge skal have forældres samtykke*. |
Hej Iwona, Tak for dine beskeder, det kan godt være jeg har udtrykt mig forkert, det er varene der passer til en målgruppe på 5-15 år, og det er selvfølgelig kun forældre eller andre myndige folk der kan bestille hos os, lige som alle andre online butikker der har børnetøj, babytøj osv. De lange tekster er til de voksne som skal beslutte og bestille til deres børn/unge Der ville komme en seperat side med film om hvordan man køre på vores rullesko og billeder fra børn og unge der køre på vores rullesko, så der også er noget at kigge på, men til dine indlæg er det kun voksne der kan bestille. Hvem der så køber det via kortbetaling, kan hverken vi eller alle andre tjekke, andet end kortholderens navn, medmindre vi skulle ringe hver gang der kom en ordre, det kunne jo sågar være nogle der havde taget et dankort der ikke var deres og bruge det. Hilsen Michael Ongoing Ongoing rullesko, et tryk på hælen og du er kørende. |
Hej Alle, Håber det er ok, jeg sætter gang i denne tråd, men hvis det er muligt og I har tid og lyst, ville det være super hvis der var lidt flere der kunne komme med lidt god kritik til vores webshop, takker på forhånd. Her er siden: www.ongoing.dk Tak til Jer 3 der har givet kritk ;o) Hilsen Michael Ongoing |
Det er en rigtig flot side du har der. Her kommer lidt kritik. 1. i din menu ville jeg nok fjerne bg''en når musen er over også gøre sådan. a { text-decoration:none; } a:hover { text-decoration:underline; }. Men det er jo min smag. Ellers en rigtig FLOT SIDE!! |
Hej Adam og Frederik design, |