Kære Amino’s Er der nogle som kender til online-betalingssystemer, som kan håndtere betalinger i størrelsesordnen 10.000 – 100.000 kr. Vi vil gerne have et modul som er så automatiseret som muligt. Derudover ville det være fedt, hvis modulet gav mulighed for både at bruge kreditkort og en eller anden form for secure sign-in (altså betaling uden kreditkort). Tænkte først over PayPal, men synes ikke det er perfekt, da vores forretning omfatter både nye og mere old school- virksomheder, virksomheder hvor adgang til kreditkort sidder løset og virksomheder hvor kun en enkelt har et sådan. |
Online-betalingssystem (10.000 - 100.000 kr.)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.
|
// Jesper Skov
jeg ved det ikke, men det må være pænt højt, for når en fra indien "køber" noget hos os til 13000$ kan det sagtens lade sig gøre, men PBS ringer dog for det meste til os og siger at vi skal tage højde for at der kan være tale om svindel, og det er det jo altid, så de bliver annulleret, men på baggrund af dette, må beløbet vel være pænt højt. Jeg har dog ikke kunne finde noget på deres side omkring det. |
Jeg har hørt om CNG Processing, men kan heller ikke finde nogle grænser for max beløb. Er der nogle som har erfaring med CNG? Har selv brugt PBS i et andet setup, men kunne godt tænke mig et system, som kan håndtere kunder der ikke bruger kreditkort, til betaling af disse ydelser - Microsoft eksempelvis ... p.s. skulle måske forklare at jeg arbejder med rekruttering :-) |
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)