Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man sælge det man brænder for?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en mobilregning på under 50,- kr. pr. måned og en ældre Sony Ericsson mobiltelefon, så nej man behøver ikke at interessere sig synderligt for de produkter man arbejder med.

Men det ville nu være sjovere at skrive om fodbold og topløse piger Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:34

Nicolaj Thomasen:

Jeg har en mobilregning på under 50,- kr. pr. måned og en ældre Sony Ericsson mobiltelefon, så nej man behøver ikke at interessere sig synderligt for de produkter man arbejder med.

hvor meget ved du om fodbold evt- kunne du skrive om frække topløse piger på en sex side , det er da sikkert penge i og frække babes historier er der da salg i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:48

Mikael christiansen:

Nicolaj Thomasen:

hvor meget ved du om fodbold evt- kunne du skrive om frække topløse piger på en sex side , det er da sikkert penge i og frække babes historier er der da salg i

Jeg går efter de sikre penge istedet Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Mikael christiansen:

Nicolaj Thomasen:

Jeg går efter de sikre penge istedet Wink

nå så nøjes jeg med småpengene i stedet og må nøjes med den sikre indtægt på over  20.000 kr om ugen for jeg kan godt leve af småpenge , for er glad at optræde som stripper og behøver ikke plus 1.00.0000 kr om ugen for lever ikke i luksus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:04

Det kan være vigtigt at brænde for produktet, men der er også andet, man kan brænde for, nemlig processen.

Der er fx nogle der via affiliate sælger produkter, som de aldrig selv kommer i nærheden af. Men de synes, at det er fedt at lære, hvordan man skaber interesse, markedsfører og netværker.

Jeg sælger selv en bog, som jeg naturligvis brænder meget for, da jeg selv har skrevet den. Men jeg nyder endnu mere processen i at holde foredrag: at forberede sig, fyre den af foran tilhørerne, lære at inddrage dem, få feedback bagefter osv. Derudover nyder jeg faktisk også mere processen i at skrive bogen end i at sælge den.

I e-pusher skriver Martin Thorborg blandt andet om, at det er sjovt at modtage ordrer på sin webshop og så selv stå i garagen og pakke den og sende den. Men herefter skriver han, at det fortager sig hurtigt. Derfor har jeg sørget for at outsource den del til en anden Amino. Det har jeg i øvrigt også gjort med programmering og andet.

Kort sagt:: Jeg brænder meget for nogle processer, mens jeg outsourcer andre.

Jeg kan også komme med et andet eksempel. Da jeg studerende arbejdede jeg om natten i weekenderne på Burger King i to år. Jeg går selv meget op i kvalitetsmad, så jeg havde svært ved at brænde for fast food. Men processen var fed. Vi var mange unge, musikken var høj, og kunderne var sjove, så jeg var glad for det.

Men vi er jo forskelligt indrettet. Nogle brænder helt ud, hvis de skal gøre noget, der ikke helt harmonerer med deres værdier - det kan fx være at arbejde med et bestemt produkt.

Så mit helt korte svar til dig er: Du skal brænde for noget. Det kan være produktet, men det kan også være processen, og det behøver ikke at være begge dele. Hvad du så brænder for, ved du bedst selv.

God fornøjelse med det!

Hej med dig :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)