Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDK webpack: Er jeg den eneste der har så store problemer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt på livet løs både på Google og på Amino og kan ikke rigtigt finde frem til andre der oplever problemer med Webpack. Det er nok omkring 3. gang på en måned, hvor jeg ikke har adgang til deres system og naturligvis er det altid efter erhversafdelingen er taget hjem for dagen.

Jeg tilbyder afsendelse samme dag ved køb inden klokken 18. I dag er Store Lønningsdag, og der er en del pakker der skal sendes, som er bestillinger der er kommet efter klokken 16. Det er temmelig upraktisk at skulle stå og skrive et større antal pakker ind i deres selvbetjenings-boks og jeg er derfor temmelig arrig.

Hvis jeg kender Post Danmark ret, så kommer systemet ikke til at virke før i morgen. Kan det virkelig passe, at jeg er den eneste der har dette problem? Eller er det fordi at alle andre lukker og slukker klokken 16? :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25

Du er ikke alene. Vi har dagligt problemer med webpack. Det er nede flere gange i døgnet og i spidsbelastningen går det virkelig langsomt. Lange nede tider forekommer flere gange hver måned som du også beskriver.

Dog skifter vi over til en kombination af C5 og Consigner som kan afhjælpe vores problem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:30

Jeg har 7-9-13 kun haft problemer med webpack én gang, så...

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:38

Efter DanDomain opgraderede systemet for ca. 3 uger siden har vi ikke haft problemer.

Mvh.

Bokseudstyr.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:46

Jeg oplever også problemer med at logge på og at den går "død" i længere tid, ca. 2-4 gange om måneden.

Tricket er i øvrigt, når man prøver at logge på igen, at åbne en ny browser, i stedet for bare at opdatere i samme browser. Af en eller anden grund, så virker det kun med ny browser, når systemet er kommet op at køre igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:25

Det fandt jeg også ud af for nyligt :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)