|
Det er lykkedes mig at starte fire virksomheder, før jeg fandt tid til sport. Og den sport, jeg fandt tid til, er Zumba. Det er en genial iværksættersoprt, hvor man blot shopper rundt mellem udbyderne af zumba og finder det hold, der passer én, når man har tid. For mig betyder det, at jeg har tre-fire forskellige steder - og instruktører - jeg veksler imellem. Uanset om du har prøvet zumba før - eller går og drømmer om at prøve det - er det NU, du kan få rystet ballerne og samtidig give samvittigheden et boost. I forbindelse med Lyserød Lørdag - Kræftens Bekæmpelses kampagnedag for at sætte fokus på en kvindesygdom; brystkræft - arrangeres Danmarks til dato største indendørs Zumba Marathon i AaB-hallen i Aalborg Øst, tæt på motorvejen - blot en times kørsel fra Århus. Lækre mandlige instruktører - fra Cuba og Brasilien - mulepose med masser af mad, drikkevarer og gaver til deltagerne, konkurrencer på indgangsbilletten, storskærme i hallen - og overskuddet fra arrangementet går til Kræftens Bekæmpelse! Jo flere der deltager, desto flere penge er der til Kræftens Bekæmpelse (- og desto større en zumbafest!) Så meld dig til på www.zumbamarathonaalborg.dk |
Rigtige iværksættere ryster røv - 9. oktober i Aalborg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem