(KUN SERIØSE HENDVENDELSER) Kunne du tænke dig at få en rigtig god indtægtsmulighed ved siden af dine daglige forretninger, så læs videre. Et Windows baseret software-program er nu sat til salg.
Programmet er internationalt og er både på Dansk og engelsk, hvilke giver dig større mulighed for international salg.
Kort beskrivelse at programmet: Når tyven tænder for din stjålne computer er han afsløret af dit webcam. Nyt Dansk Anti-Tyveri-program er Betalingssystem indstillet og klar til brug.
(KUN SERIØSE HENDVENDELSER)
|
Hej,
undskyld mig, dette skriver jeg ikke for at sable dig ned, men måske noget information som du kan bruge til noget.
Først og fremmest, tænker jeg om det er en fejl du har lavet? Der er på "business" udgaven grønne flueben i alle rækker, som i "plus" udgaven og den koster kun 59,95. Jeg tror der er lidt for mange flueben, og der skulle have stået 159,95, eller???
Jeg er meget skeptisk over muligheden for at sælge sådan software.
For alle går jo og tror at det KUN er naboens computer som bliver stjålet, så med mindre det er MEGET billigt, så tror jeg det bliver op ad bakke.
Jeg tror du skal køre på at skræmme med konkrete tal over hvor mange pc'er der faktisk bliver stjålet, og gøre det direkte fra forsiden med store fede bogstaver, og i alle dine banners.
Venlig hilsen Ian