Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en rigtig god indtægtsmulighed ved siden af dine daglige forretninger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

(KUN SERIØSE HENDVENDELSER)

Kunne du tænke dig at få en rigtig god indtægtsmulighed ved siden af dine daglige forretninger, så læs videre.

Et Windows baseret software-program er nu sat til salg.

Programmet er internationalt og er både på Dansk og engelsk, hvilke giver dig større mulighed for international salg.

Kort beskrivelse at programmet:

Når tyven tænder for din stjålne computer er han afsløret af dit webcam.

Nyt Dansk Anti-Tyveri-program er
udviklet til at røbe tyvens IP-adresse,
geografisk placering og som noget helt
unikt, giver det dig billeder af tyven via
dit webcam. Læs mere på www.pcsneak.dk

Programmet sælges til højstbydende.

Betalingssystem indstillet og klar til brug.
Forslag til markedsføring:
Forsikringsselskaber kunne bl. a. have interesse.
It-foretninger (Elgiganten, ekspert, computer city mm) Ekspert sælger tilgengæld et mindre funktionsdygtig udagve af et anti-tyveri program som kan ses på deres tilbudsavis. eller et screenshots her

Nærmere handelsbettingelser kan aftales.
skriv til os på contact@luuxsoft.com eller udfyld dette formular på www.pcsneak.dk/kontakt

(KUN SERIØSE HENDVENDELSER)

Fra Stargard, Polen
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Fra  ZOEdesign Skrevet kl. 15:23

Hej,

undskyld mig, dette skriver jeg ikke for at sable dig ned, men måske noget information som du kan bruge til noget.

Først og fremmest, tænker jeg om det er en fejl du har lavet? Der er på "business" udgaven grønne flueben i alle rækker, som i "plus" udgaven og den koster kun 59,95. Jeg tror der er lidt for mange flueben, og der skulle have stået 159,95, eller???

Jeg er meget skeptisk over muligheden for at sælge sådan software.

For alle går jo og tror at det KUN er naboens computer som bliver stjålet, så med mindre det er MEGET billigt, så tror jeg det bliver op ad bakke.

Jeg tror du skal køre på at skræmme med konkrete tal over hvor mange pc'er der faktisk bliver stjålet, og gøre det direkte fra forsiden med store fede bogstaver, og i alle dine banners.

Venlig hilsen Ian

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 15:43

Hej petersen

Tak for dine råd.

Nej det er ikke nogen fejl. Prisen 59,- for erhverv er eksl moms og kun ved køb af 100+, du kan evt se prislisten her www.pcsneak.dk/erhverv og fluebene er helt korrekt.

Jeg vil helst undgå at skræmme folk derfor har jeg sættet linket til de råd man kan læse om længst ned til venstre på bl.a. forsiden i feletet "Artikler" du kan også benytte dette link www.pcsneak.dk/computerbeskyttelse

Men tak for dine råd.

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Skrevet kl. 15:50

Ian Pedersen:

For alle går jo og tror at det KUN er naboens computer som bliver stjålet, så med mindre det er MEGET billigt, så tror jeg det bliver op ad bakke.

Forresten. Du synes ikke 200kr for en PLUS version er en rimmelig pris? Dette er et engangsbeløb og der er ikke yderligere omkostninger. Arbejdet med programmering er ikk let, som det lyder, det har taget over et ½ år at fuldfør programmering, det kunne sagtens gøres på kortere tid men der kan du regne ud hvor meget arbejde der ligger bag.

Se evt et liggende produkt for 290kr årligt http://store.lojackforlaptops.com/store/absolute/en_US/pd/productID.104506700?resid=TKSVPgoHAi0AAFAf9bcAAAAM&rests=1285854524272 o

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)