Kan lige give et lille udpluk af ide'en, så kan det være der dukker nogle interesseret op :-)
Det
projektet i hovedtræk går ud på, at udvikle nogle programmer til android og
iphones. Det er blandt andet, rettet til alle aldre med smartphone. Programmet
skal foregå på denne måde, den enkelte bruger af disse smartphones, skal bruge
VORES app. Som et rabatkupon...
mere uddybende forklaring kan fåes ved henvendelse, da jeg som sagt gerne lige ved undersøge potentialet i det først :-)
Jeg/vi er ikke eksperter, men du vil overføre noget information fra 'dig' (rabatten/cookie/link) til andre, så jeg tror du er ude i noget hjemmeside-programmering i stedet for decideret app-udvikling. Jeg ved ikke om apps på iPhone/Android kan checke om andre apps er installeret, men jeg tvivler, og det har du egentlig nok ikke brug for.
Du skriver de skal bruge 'din' app som rabatkupon, men det kan nok løses simplere (billigere) ved at du har en mobil-optimeret hjemmeside hvor de er logget ind. Der behøver ikke være så meget app-udvikling, hvilket kan gøre det hele billigere for dig - og nemmere for folk at byde ind på. Problematikken er kun teknisk, men du får flere bud, hvis det kan laves som hjemmeside, så:
Jeg har ingen ide om hvad forskellen på en hjemmeside og APPs er, det som jeg lidt havde i tankerne var.
F.eks. en butik ude på strøget, har lidt kunder, derfor vil de gerne have lidt frem i salget. De bruger så vores app. til at sige:
"Hos Levis strauss på strøget (adresse evt.) kører ligenu 10% på alle produkter/udvalgte produkter" -det skal så dukke op hos de tilmeldte brugeres iPhone/Android mm.
Ligesom når du får en statusopdatering på din iphone som du er itlmeldt på står der jo: