Jeg har i dag min mail, domæne og website how Simin. |
Hvis du har mulighed for at ændre DNS indstillingerne hos den nuværende host, så kan du pege www-delen over hos Unoeuro, og lade mail-delen ligge hos Simin
Jeg har i dag min mail, domæne og website how Simin. |
Hvis du har mulighed for at ændre DNS indstillingerne hos den nuværende host, så kan du pege www-delen over hos Unoeuro, og lade mail-delen ligge hos Simin |
Hej Martin Du kan sagtens pege mail-delen af et domæne til et andet sted end web-delen. MX recorden skal pege på dit mail-hotel A record mv skal pege på dit web-hotel Mvh Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Som Anders og de andre siger, er det lige præcis det, som du skal. Benytter du webmail på f.eks mail.domæne.dk , skal der dog lige tilføjes den detalje, at C-name eller A-record for webmail adressen mail.domæne.dk også skal peges på mail udbyderen. Det er ret simpelt at sætte op, hvis du har adgang til DNS-registrering for dit domæne, eksempelvis hos GratisDNS. Dbh John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Fedt, jeg tænkte det nok. |
GratisDNS kan absolut anbefales som John også nævner, her har du helt styr på det hele selv og kan ændre det hele uden skal skulle have fat i nogen fra udbyderen, det skal man ellers desværre ofte. Best regards |
Her en video om sagen: Link Og her et forsøg på at embedde videoen: Klik her for at afspille denne video
|
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Ah ja, og så skal du også sørge for at få sat de spf records op på den nye dns også, så dine nyhedsbreve ikke begynder at gå i spammapperne lige pludselig. Mvh Anders |