Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiat - er dette lovligt?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg gør det kort!

En måneds tid siden kørte vi galt i vores bil (privatbil)

Den skulle have skiftet to døre og det blev ca. 25.000 kr. men det meste betalte forsikringen.

Det viser sig at dørene var monteret forkert og mens min søster kørte bilen, sprang ruden lige i siden af ansigtet på hende. Der skete heldigvis ikke noget med hende men det er for det første HELT uacceptabelt og hun kunne have været blevet blind.

Men .. vi tager bilen på værksted igen og de får lov til at skifte ruden.

Nu viser det sig at den OGSÅ er forkert sat på og man kan ikke køre ruden ordentligt op samtidigt med at den bliver bøjet så man ved aldrig om den springer igen.

Det skal lige siges at vi ikke fik en lånebil første eller anden gang vi var inde med den.

Vi tager ind her i mandags for at få den lavet og denne gang vil vi have en lånebil idet vi bruger bilen hver dag til arbejde. Fiat siger at de først har en til onsdag og så siger jeg at så må vi komme onsdag. (Han skriver os så ned til en reservation af bilen til på onsdag)

Så kommer vi idag - og så siger de fandme at de har lånt bilen ud fordi der opstod en akut sag!! Selvom han to dage inden havde skrevet vores navn og registreringsnr. ned til den bil.

Det kan ikke være rigtigt at det er lovligt. Jeg sagde så til ham at vi godt ville aflevere bilen nu som aftalt, gå ud og leje en bil og sende regningen til dem. Men det mente han ikke var rigtigt.

Hvad ville i gøre?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)