Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kommunikator / tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
BalticWorkforce søger efter den rette PR og marketing freelancemedarbejder i Danmark.

Om os

Vi formidler arbejdskraft fra Østeuropa til Danmark. Dette gøres via vores danske vikarbureau (www.balticworkforce.dk) og via vores litauiske selskab (www.balticworkforce.net) i form at serviceydelser. For yderlige information, se venligt www.balticworkforce.com

Jobbet

Du vil få ansvaret for BalticWorkforce’s public relations, marketing, annoncering m.m., med det formål hele tiden at sørge for at Baltic Workforce bliver eksponeret i medierne på bedst mulig vis. Opgaverne kunne være:

- Medie planning og eksekvering

- Køb af annonce plads, udarbejdelse af annoncer, og eksekvering af annoncer til vores målgrupper
 - Skrive pressemeddelelser og udsende disse til de rette medier

- Proaktiv debat i medierne

- Opdatering af hjemmesider
 - Direct mail kampagner

- Etc.

Din profil

Du har viden og erfaring med arbejdsmarked eller andre relaterede sektorer, og evt. et netværk og indsigt, som gør at du kan formulere og eksponerer Baltic Workforce på den bedst muligvis. Du har evt. arbejdet med PR og marketing, uddannet eller ved at afslutte en relevant uddannelse, som gør du vil passe ind i jobbet.

Your pay
Baseret på en freelancekontrakt, vil vi aftale en løn iht. til din profil og kompetencer og arbejdsopgaver.

Derud over vil du komme til at arbejde med en virksomhed i fuld fremdrift, med et kæmpe potentiale og store forventninger til fremtiden – og et team af ildsjæle, som du vil kunne sparre med.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:12
Hej Simon

Spændende branche... jeg har sendt dig en mail med info.

Med venlig hilsen

René Gade Mikkelsen
Tekstforfatter / Dribling

T: 31 25 02 43
E: rgm@dribling.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:21
Hej Simon

Jeg giver gerne tilbud på opgaven.

mvh Hans

Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:49
 Hej Hans og jer andre,

Såfremt det har interesse, send mig venligst en mail på sf@balticworkforce.com vedr. dette, og vi tager den derfra.

Hans: kan se du bor i Jylland. Vi ligger i Kbh. og søger derfor den rette i Kbh., som kan udføre opgaven.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:52
Dato: 12-01-2007 09:48:31 Forfatter: Simon From
Hans: kan se du bor i Jylland. Vi ligger i Kbh. og søger derfor den rette i Kbh., som kan udføre opgaven.

Hej Simon.

Det er meget forståeligt. Især, hvis opgaven med tiden vokser.

Jeg håber, I finder den rigtige til opgaven.

mvh Hans

Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:32
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)