Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ultra billig hosting med super selvbetjænings panel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en super nørd og gider faktisk ikke have support, derfor er der kun 4 ting jeg vægter i en host; Stabilitet og Prisen, nyere version af PHP og MySQL(samt safe mode off). Men det ændre ikke på at jeg meget gerne vil høre hvad i har af indput. :)

Jeg søger en billig hosting af en lille wordpress blog. Jeg skal ikke bruge mail eller hosting af domæne. men have FTP adgang og en smugle lagerplads. min. 50 mb.

Havde jeg bare skulle have haft det bedste havde jeg valgt DanDomain meeeeen da det er et meget lille projekt så er prisen også en faktor. Har i god erfaring med et firma så høre jeg gerne fra jer. :)

På forhånd tak

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:31

Faktisk kan du få det ønskede helt uden det koster en krone :)

http://domaindirect.dk har gennem snart 5 år leveret et gratis hostingprodukt med (pt. for nyoprettelser) 100 MB plads, 1GB trafik, PHP og MySQL. Webhotellet er overraskende stabilt og til det brug du nævner kan jeg kun anbefale dem. Dog er jeg bange for de ikke opfylder dit krav om safe mode=off

Safe mode=off kan du til gengæld få hos http://splinternet.dk sammen med 50 MB plads, PHP & MySQL - denne tjeneste er dog først startet op for et par måneder siden, men har mig bekendt drevet et stabilt produkt i den dog forholdsvist korte tid.

Øvrige muligheder for gratis webhoteller kan du finde på min oversigt på http://gratishotel.dk/

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 18:42

René Reinholdt:

Jeg er en super nørd og gider faktisk ikke have support, derfor er der kun 4 ting jeg vægter i en host; Stabilitet og Prisen, nyere version af PHP og MySQL(samt safe mode off). Men det ændre ikke på at jeg meget gerne vil høre hvad i har af indput. :)

Jeg søger en billig hosting af en lille wordpress blog. Jeg skal ikke bruge mail eller hosting af domæne. men have FTP adgang og en smugle lagerplads. min. 50 mb.

Havde jeg bare skulle have haft det bedste havde jeg valgt DanDomain meeeeen da det er et meget lille projekt så er prisen også en faktor. Har i god erfaring med et firma så høre jeg gerne fra jer. :)

På forhånd tak

Hej René,

Vi har et webhotel til blot 2 kr. pr. måned. Det er da lige til at overkomme? :-) - Og jeg skulle da mene at vi tilbyder den billigste løsning på det store danske marked.

Vi har rigtig mange kunder der bruger WordPress. Og det spiller bare 100%. Så det skal du ikke være bekymret for.

Og hvis du lige skal have lidt ekstra overbevisning, så kig forbi og se: Meebox anmeldelser.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 18:48

Jeg kan kun støtte op omkring Patrick.. MeeBox er vejen frem.

Jeg har ret mange domæner registeret der efterhånden, og det spiller bare.. Det koster næsten ingenting, supporten svarer skræmmende hurtigt og det er bruger venligt..

Held og lykke med dit projekt!

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 09:03

Tak for hjælpen drenge, det er bare toppen. Jeg ser lige på det senere i dag :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)