Jeg har sammen med min gode ven Mikkel Dusi, som også er her på Amino.
Vi har snakket om at starte et iværksætterhus op, hvor vi mødes én, to gange om måneden og så snakker med hinanden om hvad vi har gang i, og sparre på hinanden.
Jeg tænkte det kunne være en kanon fed idé at starte op, og evt få nogle virksomheder til at sponsere lokaler, eller andet. - Vi kunne sagtens få en masse deltagere med, og jeg tror det vil være sundt for os alle sammen.
Har I nogle forslag, og hvordan tror I vi kan få det op og stå? - Jeg modtager gerne mails, eller beskeder fra folk der er interesseret I at hjælpe til.
Venligst
Mathias Christoffersen mail til - Mathias@greenex.com
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Vi er ikke rigtigt kommet videre, da vi lidt ventede på svar, for at se om det var noget for nogen herinde.
- Vi går ude på HHX i Odense.
Vi har umiddelbart heller intet sted at holde endnu, men jeg tænkte at hvis en rar amino havde et konto, med et møde lokal kunne vi gøre det sådan. Eller vi kunne leje The Room, eller andre steder, og netværke :)
Kan du være behjælpelig med noget?
Jeg tænker at vi kan bruge stedet omkring brandts, hvor der holdes stand up-aftener om torsdagen.
Kan ikke huske hvad stedet hedder. Sidder pt på den anden side af jorden og kommer hjem om 5 uger.
Vil meget gerne arrangere et møde.
Kan vi udveksle mails? Er uddannet i event planning :P
Det lyder interessant! (Kulturmaskinen??)
Min mail er mathias@greenex.com
Lad os skrives lidt ved på mail. Og så lad os planlægge et møde når du en gang er hjemme i DK igen. Det passer nogenlunde med jeg er hjemme når du er. - Jeg er I Malaga omkring der hvor du kommer hjem.
I må gerne skrive til mig, hvis I får noget stablet på benene. Fang mig på skype (tiiias) eller mail ms@onlinefactory.dk. Hvis I får samlet nogle spændende mennesker kan jeg godt køre til Odense efter det
I må gerne skrive til mig, hvis I får noget stablet på benene. Fang mig på skype (tiiias) eller mail ms@onlinefactory.dk. Hvis I får samlet nogle spændende mennesker kan jeg godt køre til Odense efter det
Det lyder super cool! - Der går nok lidt tid. Men jeg finder bare den her tråd frem igen når vi kommer tættere på. - Kan du være behjælpelig på nogen måde? :)
Der er selvfølgelig de nævnte muligheder, The Room, Envy, osv.
En anden mulighed er også at bruge lokaler på UNI på Campusvej eller Teknikum - hvilke os, der studere derude har adgang til 24/7.. Dette kræver måske en aftale med UNI, men det er da muligt at snakke med dem om dette, hvis det har interesse.. IDEA House Odense har fx lokaler på Campusvej, så de er jo ikke IMOD iværksættere.. :)
Der er selvfølgelig de nævnte muligheder, The Room, Envy, osv.
En anden mulighed er også at bruge lokaler på UNI på Campusvej eller Teknikum - hvilke os, der studere derude har adgang til 24/7.. Dette kræver måske en aftale med UNI, men det er da muligt at snakke med dem om dette, hvis det har interesse.. IDEA House Odense har fx lokaler på Campusvej, så de er jo ikke IMOD iværksættere.. :)
Venlig Hilsen
Bjørn Clemensen
Tak for din besked!
Vi er allerede nu i kontakt med IDEA House, om at lave et event :) - Det bliver nok derude omkring.