Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igangsætning af word-of-mouth?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael,

Ja, Direct mail er en svær form for marketing. Man anslå normalt en svar-procent på under 1%, så der skal meget til - især hvis man ikke har et brand at støtte sig op ad.

I mine øjne er word-of-mouth off-line og en svær kunstart, hvis man vil have en ordenlig scale på. Jeg tror online som medium er meget mere velegnet, men det kræver noget ekstraordinært, da konkurrencen er stor; mange virksomheder, også de helt store, er også i gang her.

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:56
Hvis jeg var dig, ville jeg kopiere NM branchen, find nogle meget dygtige netværkere, giv dem en uddannelse i produktet, og en gulerod for at fortælle om produktet, og lad dem arbejde... Så er jeg sikker på at du vil se gode resultater.

NM er mund til mund, eller mund til øre om du vil, blot med en økonomisk gulerod.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:14
Hej Michael

Jeg kan anbefale dig bogen "The Tipping Point" - den omhandler præcis denne meget svære kunst og er en både underholdende og meget inspirerende bog!

>>Som jeg nu ser at flere af Jer andre også har nævnt  (...klokken er mange - beklager !)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)