Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværksmøder for unge iværksættere?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes godt nok der er langt begge veje. men hvis der ikke er nogle her over af, rejser jeg selvf' gerne hele vejen :)

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der der nogen der sidder på en kontor, med et møde lokale hvor vi måske kunne mødes alle sammen? :)

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus

 

Jeg vil anbefale Stardust på CBS og andre lignende grupper.
Selv vil jeg gerne være med til at stifte en, så vi kan få noget mere netværk igang.

 

Har oprettet en tråd om at holde et møde i november.

 

Mange hilsner

Lisbeth Kure

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig frisk, og hvis jeg kan låne en bil, kører jeg fra Esberg og kan samle nogen op på vej til Århus.

Hvis det bliver holdt i KBH tror jeg det er bedst for mig at tage toget, da jeg nemt kan blive frustreret af at køre bil tror jeg ikke lige staden er et sted for mig at tulle rundt. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg holder til i ringkøbing måske vi kan køre sammen hvis det er! eller hvis du kommer til hvide sande kan jeg nemt køre..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi kan ligeså godt få nogle flere med også. De fleste biler har jo gerne plads til 4.
Bortset fra blærerøvene og varevogne. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem som måtte komme fra Fyn: Udvikling Odense afholder gratis Iværksætter-caféer tilsyneladende månedligt, næste gang onsdag d. 13. oktober 2010. Der bliver et foredrag omkring med titlen "tør du ringe til nye kunder?" Sidste tilmeldingsfrist er allerede i morgen tirsdag d. 12. oktober 2010 kl. 12.00, men jeg regner i hvert fald med at dukke op. Jeg har ikke været der før, så ved ikke hvor givtigt det er, men hvis andre også havde lyst kunne vi mødes til arrangementet.

Mere info og tilmelding her: http://www.odense.dk/WEB3/UdviklingOdense/Topmenu/Arrangementer/Ivaerksaettercafe.aspx

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler stadig et sted at afholde det?

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, det gør vi. Jeg har kontaktet IDEA House i Odense vedrørende lokale, men har ikke hørt nogen tilbagemelding endnu.


Arrangementerne i Odense, nævnt i trådens indlæg forinden, er rigtig gode. Kan kun anbefales.

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)