Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der monterer solfilm?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop købt ny bil http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=77446 og vil gerne have tonet ruderne i den. Det drejer sig om alle sideruder, samt bagruden. Dog skal toningen i de forreste sideruder ikke være så mørk som de bagerste.

Jeg har fået et tilbud på 2700,- for det, men jeg er utroligt nærig og leder derfor efter nogen der kan gøre det billigere ;)

Fra Køge
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:02
Hej

Prøv rudefilm.dk

frank er altid et godt tilbud

folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:23
Jeg har fået det lavet igennem Bonana Solfilm og skilte www.bonan.dk
Top professionel.. har flere gange haft folk der spurgte og det virkelig kun er solfilm eller om jeg har tonede ruder.

Jeg syntes heller ikke de var så dyre.. de kom enda om til os og gjorde det uden at det kostede væsentlig mere.

Hilsen

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:54
Hej schmidt..

Umiddelbart skal du ikke være ked af den pris, sys det lyder meget fair.. Det er jo trods alt 8 side ruder + bagrude..

Jeg vil gerne gøre det for dig og gi dig go amino rabat men det indebære altså at du kommer forbi valby/kbh..

Mvh Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:02
Du kan prøve at ringe til RC Solfilm, Richard der monterer er kanon dygtig til det.

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 21. Feb 06
Skrevet kl. 21:44
Tak for tilbuddet, men det er lige langt nok fra mig af. Regner ik med at skulle på øen før til sommer, og der skulle mit projekt gerne være nået rimelig langt ;)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:03
Sig endelig til hvem du vælger og til hvilken pris.
Tilmeldt 21. Feb 06
Skrevet kl. 22:07
Jeg har lige skrevet til et par stykker så nu må vi se hvornår der kommer svar :)
Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 17:03
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:23

Jeg har netop fået monteret solfilm i min bil. Efter at forhørt mig rund omkring, fik jeg fortalt flere steder at prodesign.dk var Sjælland's bedste sted, de lavede det flotteste resultat. Ham de har ansat til at montere solfilm hedder Brian og er ved at gå selvstændig. Hans firma kommer til at hedde solo-film.dk og jeg kontaktede ham og fik aftalt en god og fair pris. Jeg er meget tilfreds og kan kun anbefale ham.

Mvh Tvis 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)