Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på udviklingsydelser

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har tidligere haft priser på forskellige "pakker" af webløsninger på vores website, men de blev fjernet igen af flere årsager - blandt andet at visse kunder havde en tendens til at fokusere på prisen alene og ikke hvad de egentlig fik for pengene.

En webløsning til f.eks. 100.000 kr. kan måske synes dyr, men ikke hvis løsningen allerede det første år kan spare kunden for 1-2 lønninger til medarbejdere, ved at automatisere og minimere det administrative arbejde.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:24
Min egen reaktion på standardpriser er ofte mistro. Jeg kan sagtens sætte en standardpris på et website på 10.000 kr. og så ellers lægge på, hver gang man ønsker noget "ekstra" som. f.eks. farver, tekst, billed
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:36
Hvis man kigger rundt på nettet her i landet, ligner alle progammørens sider hinanden, standard, kedlig og ingen pris.

Så et prisleje vil vre altafgørende for mig, evt delt i grupper for hvor kompliseret det bliver.

Og så er vigtigt at kunne se firmaets portfolie. Da selv om de kan være flere ansatte og have en dyr pris, kan de lave noget gevaldigt bundskrab af arbejde som faktisk en it-stud kunne gøre bedere.
Så her køre pris og kvalitet ikke altid sammen.

Supply Chain blæksprutte

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:00
Og så er vigtigt at kunne se firmaets portfolie. Da selv om de kan være flere ansatte og have en dyr pris, kan de lave noget gevaldigt bundskrab af arbejde som faktisk en it-stud kunne gøre bedere.

Det er bare sjældent det er muligt. Jeg laver kun en liste over kunder jeg har lavet ting for i tidens løb og ikke links til specifikke projekter. For nogle gange laver man noget der slet ikke er tilgængeligt for offentligheden, nogle gange laver man noget en bruger slet ikke kan se (nede i "maskineriet" bag), nogle gange har virksomheden fået lavet noget nyt sidenhen osv. Andre gange har man været bundet på hænder og fødder af kunden og har ikke haft kreativ frihed til at løse opgaven som man ville, og i det tilfælde vil man ikke give det fejlagtige indtryk at det var ens egen beslutning. Det samme gør sig gældende hvis design og layout på et site man har leveret funktionalitet til stinker, for så vil kunden straks se og tænke at det er grimt i stedet for at huske at man egentlig slet ikke har haft noget at gøre med det. Det kan man selvfølgelig gøre opmærksom på i sin tekst, men faktum er at sådan noget oftest bliver overset. Og sådan kan jeg blive ved..

For designere derimod er det klart vigtigt at kunne vise et portfolio da det er grafikken man køber hos ham, og det er noget man kan se og forholde sig til. Men det giver ikke ret meget mening for programmører. Og det kan godt være svært at forklare folk hvorfor de ikke kan se hvad man har lavet: "jamen fordi det er noget kode der ligger dybt nede i maskineriet!" - det kan de færreste forholde sig til.

Jeg håber dog at min kundeliste overbeviser potentielle kunder om at jeg kan mit kram, især fordi den indeholder nogle temmelig store drenge i erhvervslivet :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:38
Er dit site kørende p.t.? Hvis ja hvad er url''en?

-Michael
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:25
Det nye site er ikke online endnu. Og det nuværende er overhovedet ikke interessant :)

--

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:04

Ser du i mit hjørne, af forretningslivet er PRIS OPLYSNING ALTAFGØRENDE for folk er forvent med, at de kan få denne oplysning let og hurtige med få klik, på en vognmands webside. Uanset hvilken type vognmand vi taler om, så vil du næsten altis kunne finde pris eks. på deres websider, særligt på kurer, bude, x-press, og alle de øvrige med små og mellem store vogne.

Jeg har en tanke om en portal (bi-job), som gerne skulle påbegyndes inden alt for længe, men kan ikke hitte en ca. pris, for udviklingen og opbygningen af denne portal. Derfor er det mega svært som kunde at få disse info til brug for budgettet for at se om ideen holder vand.

Venligst

René Buch

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:26
Jeg er kommet dertil hvor jeg ikke rigtig synes jeg kan fedte mere rundt med mit nye site uden at lægge det online så jeg kan begynde at SEO''e det. For det er da ingen hemmelighed at jeg er ringe placeret på Google..

Nå, men jeg har taget jeres råd til mig og angiver således både timepris og kommer med et par fastpriseksempler i forskellige størrelser. Med tiden vil jeg givetvis udbygge eksemplerne lidt.

URL: http://idenion.dk

Jeg hører selvfølgelig gerne både godt og skidt fra jer, og SEO-eksperterne må også gerne give deres besyv med da jeg vist godt kan trænge til et par tips :)

--

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:28
Dato: 11/4/2005 7:26:07 PM Forfatter: fey.dk  Jeg hører selvfølgelig gerne både godt og skidt fra jer

Lige en bemærkning herfra.

Når jeg skifter mellem dine sider, er den nye side et kort øjeblik helt uformateret. Det ser nærmest ud som, at siden i et splitsekund bliver vist uden CSS. (IE 6.0)[

Mvh

Claus Holm

Stort sommerhus udlejes på Fyn. Sommerhus med havudsigt og spabad, sauna, brændeovn, solarium og meget mere.
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:30
Ja, det har du da egentlig ret i. Det problem har Firefox ikke.

Men jeg laver det lige om så det ikke sker i IE heller..

--

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)