Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når "den lille mand" lader guruerne i stikken.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle sammen, mit navn er Daniel.
Jeg bruger cirka 2-5 timer om dagen på at hjælpe andre komme igang med at tjene penge online, oh 4-6 timer på at udvikle min hjemmeside.

Hjemmesiden hedder IMPirates.com (Internet Marketing Pirates) som kører rimli meget efter guruernes princip.
med et lille twist. Mindst 85% af alle produkterne er gratis og er af høj informations kvalitet osv.

Der kommer alt på lige fra scripts der vil lade en køre sit eget autoresponder firma alla aweber.com til ebooks der lærer folk hvordan de "printer" penge ud fra ebay.

Ideen er at hjælpe de folk som virkelig vil tjene penge online, at gøre det.
Ved siden er det vil der være en helt ny slags form for trænning.

Det er et slags level system, en person får en simple instruktion for hvert level. Hver instruktion fører dem tættere og tættere på at få deres eget online firma op at køre. Der vil ikke være noget højeste level siden internet markedet udvikler sig konstant.
Leveling måden er meget effectiv fordi folk ved præcist hvad de skal gøre, de får et 100% klart mål, og så skal de bare ramme det indtil de rammer det (udviklet ud fra www.simpleology.com hvilket er et gratis online kursus jeg kun kan anbefale)

Ud over selve indlæringssiden, er der osse en side kaldt: Internet Marketing Pirates Network (impirates.net)
Den side vil have et forum på sig, et chatrum, og så et "sub"forum for hver en "online mulighed"(så som Agel) som medlemmerne gerne vil have oprettet et "sub"forum for. På de "u-viste"-sider af impirates.net vil der være en masse mailingsystems, som medlemmer som ex. er nået til et bestemt level af hoved siden har (hvert medlem får oprettet deres eget mailing system når de når et hvist level), Der vil osse være et lukket og krypteret marketing forum for "the top dogs" et sted for de internet "gurus" som ikke snyder folk og udgiver kvalitets produkter.

Det er sådan nogenlunde hvordan tegning af det færdige resultat af min website ser ud. Hvis der er nogen der har nogen kommentarer er i velkommen til at skrive dem her, så skal jeg nok kikke forbi ind imellem hehe.Noget mer'' input til siden er osse meget velkommen, eller hvis du ligger inde med et produkt eller hjemmeside kodnings talenter så skriv det lige her på forumet :)

Venlig hilsen,
Daniel.

PS. Check min blog en gang imellem skifter "the secret link", det kan føre til en hvilken som helst side, lige nu peger det hen imod et gratis script til at lave artikler med, for at få mere "kontrast" på ens hjemmeside og blive rranget højere på søgemaskinerne (google, yahoo OSV. OSV.)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)