Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords Problemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk

Jeg modtog 650 kr's Adwords fra Google Danmark, men når jeg opretter en kampagne kan vil den ikke vise mine annoncer - den siger "Dine annoncer vises ikke, fordi din forudbetalte saldo er opbrugt." Men har jo 650 kr. stående??

Nogen der ved hvad jeg har gjort galt her?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:43

Oprettede du den med en gmail eller hotmail ? 

Er 99% sikker på at en indbetaling på 80,- vil klare den, det er lidt forskelligt fra gang til gang om den starter automatisk eller man skal betale de 80,- før kontoen er aktiv

Det er ihvertfald tilfældet hvis det er en hotmail du har brugt et sted i processen. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Sep 10
Skrevet kl. 20:54

Martin:

Oprettede du den med en gmail eller hotmail ? 

Er 99% sikker på at en indbetaling på 80,- vil klare den, det er lidt forskelligt fra gang til gang om den starter automatisk eller man skal betale de 80,- før kontoen er aktiv. 

Det er ihvertfald tilfældet hvis det er en hotmail du har brugt et sted i processen. 

Jeg oprettede den med en gmail konto, og har prøvet at overføre yderligere penge fra mit kort, hvilket den heller ikke gider acceptere, aaaner ikke hvad der sker! Tongue Tied

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:05

Okay, først tjekker du lige at din konto derinde siger den har pengene stående? 

Hvis det er tilfældet (hvilket det helt sikkert er), så tjekker du din kampagne du har lavet, er der nogle af annoncerne som ikke er godkendt? 

Hvis alle også er godkendt, så er der ikke andet at gøre end og vente, det virker næsten altid fra starten - men har dog oplevet samme problem hvor der gik en halv dag før den så begyndte at vise annoncerne? 

Nu ved jeg heller ikke om du har valgt et dagligt loft for hvor meget du vil bruge, hvis det overstiger de 650 som der er på kontoen kan det muligvis også være derfor. 

... 

Hvor lang tid siden er det at du oprettede kampagnerne ? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Sep 10
Skrevet kl. 21:18

Martin:

Okay, først tjekker du lige at din konto derinde siger den har pengene stående? 

Hvis det er tilfældet (hvilket det helt sikkert er), så tjekker du din kampagne du har lavet, er der nogle af annoncerne som ikke er godkendt? 

Hvis alle også er godkendt, så er der ikke andet at gøre end og vente, det virker næsten altid fra starten - men har dog oplevet samme problem hvor der gik en halv dag før den så begyndte at vise annoncerne? 

Nu ved jeg heller ikke om du har valgt et dagligt loft for hvor meget du vil bruge, hvis det overstiger de 650 som der er på kontoen kan det muligvis også være derfor. 

... 

Hvor lang tid siden er det at du oprettede kampagnerne ? 

Martin, sender dig lige en pb.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)