Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af mindre skirejsebureau, som er specialiceret inden for offpiste skiløb.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ville bare have jeres holdninger og meninger om min hjemmeside(debredeplanker.dk), til mit nystartede rejsebureau (De Brede Planker).

Lidt info

Målgruppen er skiløbere og snowboardere som tager af sted for at køre i uberørt sne. Det er ikke noget krav at man har flere 100 timers offpiste erfaring, men man skal kunne komme ned fra alle pister og have stiftet bekendtskab med offpisten. Måden man normalt kan gøre det på er ved at flyve med en helikopter op til toppen af bjerget kaldet "heliski". Men i dette tilfælde er der tale om en ombygget pistemaskine som kører folk op til toppen af bjerget kaldet "catskiing". Fordelene er at det er billigere samtidigt med at catskiing kan operere oftere da den ikke er nær så vejr afhængig grundet vind og vejr.

Destinationen er Makedonien og der er alt på plads lige fra hotel, sikkerhedsguider, pension mm.

Vil høre jeres holdninger til.

1. Siden som den ser ud
  2. Om der er nok info, og om det er beskrivende nok
  3. Diverse

På forhånd tak

Hjemmesiden.

www.debredeplanker.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:37

Hej Christoffer

Selve hjemmesiden ser meget flot ud synes jeg.

Men der er mange ting jeg ville være usikker på. For det første er det ikke on-line booking - blot en mail til dig/jer. Dvs. det er en simpel bankoverførsel efterfølgende ? , med dertil hørende usikkerhed for kunden.

Hvordan med resjegaranti, afbestilling osv. osv. - er der ikke en masse forhold som skal være på plads - rent lovgivningsmæssigt ?

Jeg spørger også fordi vi selv er i "undersøgelsesfasen" på noget lignende ( pakkerejser/golfrejser til Thailand) Smile

Hvordan med hotellerne man bor på ? Der er ingen info så vidt jeg kan se, eller links direkte til disse.

Så jeg synes nok der mangler meget.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:46

Hej Jesper.

Mange tak for feedback.

Du har helt ret i mange af dine punkter. En online bestilling ville være mere praktisk og forbruger venligt. Problemet er bare at jeg henvender mig til et meget lille marked og har ikke ressourcerne til at opsætte et mere kompliceret / dyrt booking system. Med det sagt, håber jeg selvfølgelig det er noget der kan komme i fremtiden når konceptet forhåbentlig er mere kendt og attraktivt.

Man skal være medlem af rejsegaranti fonden når man sælger pakkerejser ( fly + hotel ) det gør jeg ikke endnu,( på nær uge 11, hvor der ikke er solgt noget endnu)  da jeg "bare" formidler kontakt til et allerede etableret selskab i Makedonien. Men jeg har søgt om at være medlem af rejsegarantifonden, og håber på det kommer på plads snarest, så jeg fremover kan tilbyde pakkerejser.

Sig endelig til hvis der er mere - kritik såvel som spørgsmål.

Mvh Christoffer -  DeBredePlanker.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)