Hej aminoer og diverse virksomhedsejere.
Jeg har et lille affiliate system kørererne, som jeg fik lanceret for nogle få dage siden. Jeg har være flittig med hensyn til at sende mails rundt til forskellige virksomheder, som kunne være potentielle kunder. Men det er desværre ikke lige så effektivt, som at ringe dem op. Og det er et kæmpe problem for mig at ringe virksomheder op, da jeg på samme tid har en skolegang, som vare fra kl. 8:15 til kl. 15:30 stortset hverdag, og eftersom at de fleste virksomheders telefonlinje lukker kl 16, er det meget begrænset hvor mange virksomheder jeg kan nå at ringe op. Så jeg tænkte at alternativet var at skrive et lille indlæg her på Amino :-)
Mit formål med dette indlæg er, at finde nogle danske virksomheder, som gerne vil promovere deres produkter og brande dem selv. Og i første omgang vil jeg gerne tilbyde klik kampagner, hvor der selvfølgelig skal udvikles markedsføringsplaner, strategier og målgrupper. Og da dette blot er opstartsfasen vil jeg meget gerne hjælpe gratis med udvikling af kampagner og bannerdesign.
Håber at det er noget som fanger jeres interesse. I kan læse mere om affiliate siden her www.awarfare.com. Det skal lige siges at alt tekst er på engelsk, men jeg vil snart lave en .dk side til jer der gerne vil have teksten på dansk.
Jeg fortrækker PM! :-D
Bedste hilsner - Jimmy Wington Le |
Jimmy Wington Le:Jeg har være flittig med hensyn til at sende mails rundt til forskellige virksomheder, som kunne være potentielle kunder.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det er ulovligt at henvende sig uopfordret via e-mail til virksomheder og private med henblik på at tjene penge og det straffes med temmelig høje bøder.
Venlig hilsen,
Christian