Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du virksomhedsejer og har brug for at brande din virksomhed?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer og diverse virksomhedsejere.

Jeg har et lille affiliate system kørererne, som jeg fik lanceret for nogle få dage siden. Jeg har være flittig med hensyn til at sende mails rundt til forskellige virksomheder, som kunne være potentielle kunder. Men det er desværre ikke lige så effektivt, som at ringe dem op. Og det er et kæmpe problem for mig at ringe virksomheder op, da jeg på samme tid har en skolegang, som vare fra kl. 8:15 til kl. 15:30 stortset hverdag, og eftersom at de fleste virksomheders telefonlinje lukker kl 16, er det meget begrænset hvor mange virksomheder jeg kan nå at ringe op. Så jeg tænkte at alternativet var at skrive et lille indlæg her på Amino :-)

Mit formål med dette indlæg er, at finde nogle danske virksomheder, som gerne vil promovere deres produkter og brande dem selv. Og i første omgang vil jeg gerne tilbyde klik kampagner, hvor der selvfølgelig skal udvikles markedsføringsplaner, strategier og målgrupper. Og da dette blot er opstartsfasen vil jeg meget gerne hjælpe gratis med udvikling af kampagner og bannerdesign. 

Håber at det er noget som fanger jeres interesse. I kan læse mere om affiliate siden her www.awarfare.com. Det skal lige siges at alt tekst er på engelsk, men jeg vil snart lave en .dk side til jer der gerne vil have teksten på dansk.

Jeg fortrækker PM! :-D

Bedste hilsner 

- Jimmy Wington Le

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:06

Jimmy Wington Le:

Jeg har være flittig med hensyn til at sende mails rundt til forskellige virksomheder, som kunne være potentielle kunder.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det er ulovligt at henvende sig uopfordret via e-mail til virksomheder og private med henblik på at tjene penge og det straffes med temmelig høje bøder.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:45

Christian iMARKETING:

Jimmy Wington Le:

Jeg har være flittig med hensyn til at sende mails rundt til forskellige virksomheder, som kunne være potentielle kunder.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det er ulovligt at henvende sig uopfordret via e-mail til virksomheder og private med henblik på at tjene penge og det straffes med temmelig høje bøder.

Venlig hilsen,

Christian

Så vidt jeg husker er bøden 100 kr. pr. email dog minimum 10.000 kr. Så Jimmy, pas på med den praksis Wink

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 19:45

Hej Christian,

Mange tak for din information. Er det også ulovligt ringe uopfordret til virksomheder, med henblik på tjene at tjene penge?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 19:46

... med henblik at tjene penge på.*

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:49

Thomas Frost:

Venlig hilsen,

Det er kun ved henvendelse til privat personer at der kan straffes.
Virksomheder må kontaktes uanset formålet (selvfølgelig ikke bomber)
Ellers ville man jo ikke kunne modtage tilbud fra revisor, reklamer osv. fra virksomheder.

Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:17

Steffen Petersen:

Ellers ville man jo ikke kunne modtage tilbud fra revisor, reklamer osv. fra virksomheder.

Ikke via email..?

§ 6. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:51

Steffen Petersen:

Ha ha, den var go ;) sad da lige og små griner for mig selv

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:10

Held og lykke med det, hvad læser du egenltigt?

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:45

Steffen Petersen:

Thomas Frost:

Venlig hilsen,

Jamen så gør du bare det, men jeg håber ikke andre herinde gør det Smile Markedsføringsloven siger at du IKKE må rette elektronisk henvendelse til virksomheder. Du må gerne ringe eller sende dem et brev, men du må ikke sende uopfordrede mails. 

Hvis du skal sende en mail skal du ringe til firmaet først og aftale du sender en mail.

Du kan i øvrigt stadig godt modtage reklame fra revisorer m.m., den almindelige post er jo ikke afskaffet endnu.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)