Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det virkede altså!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For lidt mere end et år siden, skrev Traderslounge et indlæg om valutahandel, hvor de fortalte lidt om hvad valutahandel er og hvordan det virker.

De skrev også at de havde mere end 20 års erfaring, og at de er introducing broker for en af de største brokers i branchen.

Det kom der en ikke særlig pæn debat ud af, men da jeg kendte den ene af dem der står bag projektet, så tænkte jeg at det måske skulle prøves.

Om 3 dage er der gået nøjagtigt et år.

Jeg bad om det mest konservative de kunne foreslå, fik oprettet en konto (min egen) hos en broker i London. Kontoen er helt min egen, jeg kan hæve og indsætte penge på den som jeg vil, når jeg vil, uden at spørge nogen først. Det er meget sikre rammer, og jeg føler mig helt tryg ved dette arrangement.

Nå, men resultatet................ 10,98% efter alle omkostninge.

Det er opnået uden de store udsving, og jeg har på intet tidspunkt været "nervøs" for mine penge.

De har holdt hvad de lovede, selvom de aldrig lovede noget mht. resultatet, men kun om hvordan det foregik, og jeg kan i dag sige at de fortjente ikke den medfart de fik af alle de aminoer, der sikkert mente det godt, men tilsyneladende ikke har vidst hvad de talte om.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)