Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsenter dig selv

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har længe på afstand læst jeres indlæg,og har nu taget mig sammen til at melde mig ind også....Så jeg er rimelig ny.    

Jeg hedder Canan Catalkaya og er en tyrkisk kvinde. Er gift og har 2 dejlige børn. Jeg er speditør uddannet og er startet som selvstændig for 1 1/2 år siden.

Jeg sælger sko og lidt tilbehør til kvinder. Min ide er at sælge kvinden noget andet som hun til dagligt ikke finder andre steder. Jeg har åbnet en butik i Padborg, men valgte at lukke den efter et år, da belægenheden ikke var så god. Nu har jeg istedet valgt at have et show-room/butik fra hjemmet til de kunder som stadig ønsker at finde mig, men ellers valgte at satse på et hjemmeside, da jeg føler at kunderne for mine varer er derude.

Nu må vi så se hvordan det går, men under alle omstændigheder glæder jeg mig til at hilse på jer.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:13
Velkommen til, Canan! Jeg håber du får en masse godt ud af at være med som så mange andre og at du også finder tiden til at bidrage med hjælp selv. :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 16:39
Mange tak, Anders

Jeg glæder mig i hvertfal til at  møde en hel masse mennesker, og dele fra deres erfaringer. Og jeg bidrager gerne også hvis der er brug for det. :-)

Hilsen Canan

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:48
Hej Canan

Velkommen til - der er jo ikke ligefrem kvinder der er flest af (de plejer jo ellers at få at vide at, de diskuterer ALT).

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 08:31
Hej Korntved

Nej, det har du ret i. Så må vi kvinder jo stå sammen i tykt og tyndt som man jo siger

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 10:18
Hej Canan

Jeg har været inde at kigge på din hjemmeside, den ser spændende ud, men fandt kun sko og tilbehør, hvad med tøj ?

Er detailhandlen i Padborg hæmmet af at være nabo til Flensborg ?

Har du haft god trafik på din hjemmeside ?

mvh

Korntved

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 18:02
Hej Korntved

Glad for at du syntes om min hjemmeside.

Tøj det vil jeg ha engang når foretningen bliver stor. Det kræver jo en stort kapital at ha et stort varelager som sikkert også ved. Men ellers hedder konceptet af vi vil klæde kvinden på fra top til tå. ........Så tøj er incl. i konceptet men er bare udskut lidt.

Ja, detailhandlen har det bestemt ikke nemt ved at ha en nabo som flensborg. Og det tror jeg vi alle kan mærke mere eller mindre.

Jeg ved ikk om jeg har haft trafik ind på min hjemmeside, men der har bestemt ikke været handel derfra. Så jeg er lidt panisk hvad det angår tror jeg .............men jeg er også klar over at man skal gi den lidt tid............. så vi venter og ser.

Hvad laver du så????

Jeg kan se du er rådgiver......Hvad slags rådgivning er det?????

Vh. Canan

Fra Århus
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:21

Hej`san Amino brugere - og iværksætter galningen.

Blot en kort hilsen fra mig - Torben Milberg, og min lille iværksætter rejselivsbedrift "Novigrad Tours".

Jeg arrangerer rejser til Kroatien i et benhårdt - og kapitalstærkt marked. Jeg har været igang i flere år, step by step-

og bruger (misbruger) gode venner som sparingspartnere......Tak.

Jeg har oparbejdet en god erfaring til opstart med få midler, og - er klar til respons fra Amino`s brugere.

Sommerhilsen fra : torben milberg - Novigrad Tours, www.novigrad.dk - mail torben@novigrad.dk

(ny hjemmeside om klort tid)

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:03

Halløj aminoer :D

Jeg er en 21årig studerende, der har arvet lidt penge og overvejer at starte et lille firma op hjemme fra og måske udvikle det hvem ved.

Jeg søger en importør af primært tøj, men andre forslag bliver også tager takket til :)

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:17

Hey Aminoer, bambinoer og albinoer m.fl.. -

Jeg er her for at søge kapital til et eksisterende projelt der er godt igang - og har allerede skrevet lidt rundt omkring herinde.. Jeg er designer og stod i sin tid bag succen Subwear, hvis der er nogen af jer der kender til dette glade "vanvid" :-).. Hvis ikke, vil jeg lade fantasien råde.. 

Jeg er altid fuld af gode iværsætter ideer -  og fordi der er så mange af dem, kan I der ikke har så mange få dem ganske billigt da mit liv slet slet ikke er lang nok til at komme igennem dem alle sammen, heller ikke set i et perspektiv over f.eks 200år fra nu..

Jeg er også altid god for en bytte handel :-)

Kram og held og lykke på alle jeres veje..

Maria/Justice

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)