Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsenter dig selv

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har længe på afstand læst jeres indlæg,og har nu taget mig sammen til at melde mig ind også....Så jeg er rimelig ny.    

Jeg hedder Canan Catalkaya og er en tyrkisk kvinde. Er gift og har 2 dejlige børn. Jeg er speditør uddannet og er startet som selvstændig for 1 1/2 år siden.

Jeg sælger sko og lidt tilbehør til kvinder. Min ide er at sælge kvinden noget andet som hun til dagligt ikke finder andre steder. Jeg har åbnet en butik i Padborg, men valgte at lukke den efter et år, da belægenheden ikke var så god. Nu har jeg istedet valgt at have et show-room/butik fra hjemmet til de kunder som stadig ønsker at finde mig, men ellers valgte at satse på et hjemmeside, da jeg føler at kunderne for mine varer er derude.

Nu må vi så se hvordan det går, men under alle omstændigheder glæder jeg mig til at hilse på jer.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:13
Velkommen til, Canan! Jeg håber du får en masse godt ud af at være med som så mange andre og at du også finder tiden til at bidrage med hjælp selv. :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 16:39
Mange tak, Anders

Jeg glæder mig i hvertfal til at  møde en hel masse mennesker, og dele fra deres erfaringer. Og jeg bidrager gerne også hvis der er brug for det. :-)

Hilsen Canan

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:48
Hej Canan

Velkommen til - der er jo ikke ligefrem kvinder der er flest af (de plejer jo ellers at få at vide at, de diskuterer ALT).

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 08:31
Hej Korntved