Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorgaver til godt formål - Billig markedsføringsmulighed!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Min kæreste er frivillig i en organisation der hedder Ventilen(www.ventilen.dk), som driver mødesteder for stille og ensomme unge mellem 15-25. Organisationen er hverken politisk eller religiøs, men har til formål at hjælpe en stadig større gruppe af unge samt skabe debat omkring ensomhed.

D. 30. oktober holder Ventilen noget de kalder Ensomhedsdagen. Denne dag er et årligt tilbagevendene event, hvor Ventilen tager på gaden i hele Danmark(der er 13 afdelinger fordelt over landet), for at skabe fokus på ensomhed. Det sker blandt andet ved forskellige aktiviteter, som konkurrencer og meget andet. 

Til disse konkurrencer skal Ventilen bruge nogle præmier, og de er derfor på gaden i disse dage og spørge i butikker. Præmier kan fx være gavekort til frisør, en cd, en bog - Ja, faktisk alt muligt. Stort som småt. 

Mod at give en præmie, som Ventilen kan bruge, får man:
- Navn på plakater, der bliver hængt op på selve dagen
- Navn på den lokale afdelings hjemmeside
- Potentielt nævnt i lokal pressemeddelelse.

Jeg håber I vil støtte dette gode formål - Det hjælper dem utrolig meget.

Hvis du har en lille præmie du kan ofre, så kontakt min kæreste Michelle Jessen på michellejessen@hotmail.com eller via PB til mig.

På forhånd tak for alle bidrag.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil da gerne sponsere 3 gavekort til vores online ansøgningssystem, du kan klikke på mit logo in bunden og kigge om det er noget.

Best regards

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)