mig og min kæreste flyttede i lejlighed pr. 25/7 2010 i en lejlighed (den første lejlighed for os begge)
min kæreste har tidl. haft astma og det blev så værre her i sidste uge, hvor hun så tog til læge med det og sådan, hvor de så spurgte om der var fugt eller lign. i vores lejlighed og det vidste vi self. ikke om der var men regnede vi ikke med.
Vi så efterfølgende en brun plet på vores væg, i nærheden af vores vindue, vi kontaktede så udlejeren, som virkede ligeglad, og hvad kunne han gøre, vi fik så lov til at tage tapetet af der omkring, hvilket vi så gjorde idag, hvor vi så bliver mødt af dette: http://www.flickr.com/photos/54297671@N02/sets/72157624913631625/
Find en ny lejlighed og flyt så hurtigt som muligt. Det var ihvertfald hvad jeg ville have gjort :) Hvis i først skal til at diskutere om at få det udbedret uden omkostninger, og slås for det, det næste års tid, så vil det aldrig være det værd, hvis din kæreste kun får det værre....
Flyt i en fart. Jeres helbred er ikke kampen værd. Og den her slags sager har været i Kontant utallige gange og det ender aldrig ud til forbrugerens fordel på den korte bane.
I kan faktisk se tidligere eksempler i Kontants arkiv på nettet.
Men først skal i se at komme væk derfra med det samme. I kan ikke bo i lejligheden.
Det eneste problem er bare at vi begge er på SU og derfor har meget få penge mellem hænderne og ikke har råd til at sidde med 2 lejligheder.
vi tager et smut til lægen i morgen, hvor vi også viser dem billederne og prøver og få deres syn på det
Lægen ?
Svamp og fugt har intet med lægen at gøre.. Hvad skulle han gøre ved det?
Faktum er at din kæreste bliver syg af at være der.
Hvis du elsker din kæreste, så gør du hvad der skal til for at holde hånden over hende og hendes helbred.
Se at komme ud derfra hurtigst muligt inden du selv bliver syg. Hvis i begge først bliver rigtigt syge, så kan i heller ikke passe jeres studier, og så kan i først se frem til at hård økonomi.
Det er fugtskade. Jeg er 100%, jeg er 100% sikker for jeg arbejder lidt i en murer og maler firma. Jeg har set det i rigtige mange hus. Jeg kan husk der vi lave det bruget vi noget maling og så var kom det ikke igen. Men kan ikke husk hvad det hedder, men i kan da spøre ham her om hvad det er og hvad i skal han ved det 100% hvad i skal.
Hej trådstarter. Kan du evt. spørge din kæreste hvilke symtomer hun har. Mig og min kæreste har også fået allergiske reaktioner. Vi har også fugt i badeværelset.
Som Snigeren siger: Hvilke symtomer har hun? Det kan umuligt være sundt for jer begge 2 at bo et sted hvor der er fugt i væggene, så skynd jer at få et kig på det!