Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Live Chat software

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg overvejer at lave en Live Chat på mit website til hjælp og support til kunderne, nogen der kender et lille smart stykke software til det ?

Jeg har forsøgt med coffeecup live chat ( lille billigt stykke software ), men kan ikke få den til at give mig adgang til serveren, derfor er der nogen der har en ide til et andet stykke software ?

Heeeelp !!!

Best regards

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:57
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:57

Jeg synes du skal tage et kig på LiveZilla :-)

 iPhone 6

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 16:01

Jeg har installeret LiveZilla på vores website og det gik som en leg.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:21

Hvis du installere det på din egen server så er LiveZilla klart at anbefale, rigtig mange positive brugere.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 16:25

Tak for alle svarene.

Har kigget lidt på Livezilla og det ser fint ud, men der skal kodes og alt muligt så vidt jeg kan se eller har jeg misset noget ?

Best regards

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:31

Ja, det kræver teknisk snilde, men det er gratis og dækker rigtig, rigtig meget. Hvad er det konkret du er på udkig efter? Hvis det er out-of-the-box løsning, så er der rigtig mange, selv min virksomhed udvikler live chat. Zopim nok er en af de største spillere til de mindre virksomheder, så det kan du tage et kig på også.

Det afhænger ret meget af hvad du præcis skal bruge og til hvilket budget, der findes live chat systemer til stort set alt type brug, men uden flere konkrette detaljer er det svært at anbefale dig noget præcist.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 16:46

Hej Dan

Det er et helt simpelt system, hvor kunderne skal kunne få svar på spørgsmål og vejledning hvis de er i tvivl om noget, skal absolut ikke være noget stort og fancy, det er slet ikke nødvendigt, så er på udkig efter en lille billig chat.

Det var der jeg faldt over coffeecup live chat, den kan det jeg skal bruge, har bikset videre med den og ser umiddelbart ud til at det virker, nu prøver jeg at implementere det på sitet i løbet af dagen, så ser vi lige hvad og hvordan det virker, det er kun demo modellen jeg leger med lige nu :-) men den er billig koster kun 34 euro en gang for alle og det er jo ikke mange penge.

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51

Hej Kim.

Hvis du gerne vil have Livezilla på din hjemmeside vil jeg gerne gøre det for dig.
Jeg har selv Livezilla på min hjemmeside og det fungere rent ud sagt fantastisk.
Så du kan lige sende en besked tilbage om jeg skal gøre det for dig! :-)

Oliver Gorju 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 18:14

Hej Oliver

Tak for din mail.

jeg har fået coffeecup til at virker og har faktisk allerede haft den første live chat der endte med et salg for en halv time siden, så man må sige at det er kanon, så tror jeg holder mig til den, da det er nemt at sætte op og jeg kan gøre det selv og så er prisen kun 34 euro en gang for alle, så den beholder jeg.

Men rigtig mange gange tak for tilbuddet.

Best regards

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)