Kære Amino, Jeg er i skrivende stund ved at få eneretsforhandling i Danmark på et fitnessprodukt. Jeg kunne godt bruge jeres hjælp til at besvare et par spørgsmål vedr. avance og salgspotentialet generelt. Alle svar er mere end velkommende! Kort om produktet: Produktet tilbyder en enkel og sjov måde at træne på, og ligger på niveau med en træningsbog, fitnessprogram eller fitnessDVD. Selve produkter er nok mere "nice to have" end "need to have", men kan tilføre den daglige træning et strejf af variation, udfordring og sjov. Produktet kommer til at koste mellem 100-139 kr og findes i ca. 40 forskellige afskykninger, alt efter træningspræference. Produktet/konceptet sælges ikke i Danmark, og er ikke kendt af den almindelige forbruger! Min målgruppe er to delt. For det første vil jeg sælge produktet på internettet, via en regulær webshop. Jeg regner dog ikke her med det store salg, da det umiddelbart bliver svært at skabe en fornuftig trafik, uden store markedsføringsomkostninger, da produktet og varenavnet som sagt ikke er kendt i DK. Min anden målgruppe er:
Mine spørgsmål lyder på:
På forhånd tak - jeg håber at ovenstående informationer er nok til, at i kan danne jer et billede af, hvor jeg vil hen. Tue Nielsen |
Hjælp til salg på fitnessmarkedet / nyt produkt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)