Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannet fra Adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er blevet bannet fra Adwords, med påtalen om, at jeg selv har klikket annoncer. Jeg kan på en måde godt forstå Googles mistanke, og har skrevet til dem, og forklaret situationen, men uden held og uden tilgivelse - her kommer den kort for jer også:
Jeg havde en hjemmeside, som jeg en dag underviste nogle medstuderende ud fra. Siden var forholdsvis svær at finde rundt i, da der var mange links mv. Mine medstuderende har så uheldigvis klikket Google annoncer i stedet for de links som de oprindelig skulle gå ind på. Google har sikkert dermed registreret en en del klik fra den samme IP adresse (mit studiested), og har dermed bannet mig.

Mit spørgsmål lyder nu, om det er mig som person, eller om det er min tidligere side der er  bannet fra Adwords?
Kan jeg på min nye side oprette mig som adwords annoncør?
Kan jeg på nogen måde på Adwords igen, f.eks. ved at lade min kæreste stå som ejer af siden?

Anders
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:14
Det lyder somom du mener AdSense - og ikke AdWords! :)

Det er meget sandsynligt at både dit website, og din person/firma er udelukket fra AdSense. Du kan godt oprette nye AdSense konti under andre juridiske personer/virksomheder, men hvis de ansøæger med et site (dit) som er smidt ud, så bliver de nok ikke godkendt.
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 20:06
Arh ja. Undskyld jeg mener selvf. adsense.

Jeg har undersøgt nettet lidt, og kan se at mange er utilfredse med Googles noget hårde behandling af "kunderne". Men hva'' der er jo nok af Internetbrugere at tage af :)

Tak for svaret deMib
Anders

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:17
Jeg synes ikke Google altid håndtere deres sager særlig smart, men jeg kan godt forstå, at de er rimelig stramme omkring mistanker om klik på egne annoncer. For set fra annoncørernes side er den slags jo click fraud - bedrageri. Alt andet lige, er det trods alt vigtigere for Google at holde fast i annoncørerne, der jo betaler, frem for annoncepartnere som måske snyder.

Man kunne så godt ønske sig at deres support i disse sager var noget bedre. Det er først hvis man bliver "premium publisher" at man får rigtig god support.

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 20:44
Jeg blev også slemt skuffet over deres support, som mindede om en studerende (intet ondt i det, da jeg selv er studerene) der sad og besvarede spørgsmål. Deres svartider er lange, og det hele sker via mail. Der kunne godt have været en chat eller anden live kontakt.
Man får inetet konkret at forholde sig til, ud over at de har registreret falske klik. Dårligt at de ikke fremviser en rapport over de falske klik. I bund og grund kunne Google på globalt plan "fuppe" sig til utrolig mange penge.

Spørgsmål er så, om der er andre systemer som er lige så nemme og gode som Google. Jeg har haft kigget på nogle stykker (http://www.tradedoubler.dk, http://www.partner-ads.com/dk/
m.fl.), men synes ikke de er lige så gode som Googles adsense.

Anders

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:21
Premium publisher... den har jeg aldrig hørt om, men det er måske fordi jeg hoster rundt omkring $10/dag

Hvormeget skal der til før man bliver premium publisher?

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:38

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)