Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der ingen som vil købe billig maling for tiden eller hvor er kunderne henne?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Nu kender jeg ikke til fragtpriser for maling, men kr. 199 i fragt lyder dyrt.

I kunne evt. lave en kampagne på eks 2 mdr. hvor i har fri / lavere fragt ved køb over kr. XXX. Det kan evt. være med til at afklare om fragtomkostningerne er for høje.

Jeg kan godt se, det ikke er helt klart nok på siden, at de 199kr i fragtgebyr, kun kommer på hvis man bestiller maling for under 999kr. og det gør de fleste ikke heldigvis ;-D

Det var mere klart på den gamle faktisk. Så det må vi lige kigge på.

Tak for hjælpen ;-D

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:41

Hvor mange besøgende har haft i denne måneds tid kontra måneden før?

Det er klart at hvis der kommer mindre ind på siden, så sælger i også mindre.

Hvis måned før var 3000 besøg og i denne måned kun 400 så er det soleklart!!

Hvis de samme besøg, så er det konverteringen!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:06

Michael Haahr:

Daniel K:

Nu kender jeg ikke til fragtpriser for maling, men kr. 199 i fragt lyder dyrt.

I kunne evt. lave en kampagne på eks 2 mdr. hvor i har fri / lavere fragt ved køb over kr. XXX. Det kan evt. være med til at afklare om fragtomkostningerne er for høje.

Jeg kan godt se, det ikke er helt klart nok på siden, at de 199kr i fragtgebyr, kun kommer på hvis man bestiller maling for under 999kr. og det gør de fleste ikke heldigvis ;-D

Det var mere klart på den gamle faktisk. Så det må vi lige kigge på.

Tak for hjælpen ;-D

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Jeg kommer lige til at tænke på om du stadigvæk har hele den gamle hjemmeside, for det kunne være spændende at holde dem op mod hinanden, og derved se hvilken ændringer der er lavet om, og måske på den måde finde ud af fejlen. Det kunne rent faktisk godt tænkes at den gamle hjemmeside endda var bedre end den nye.

Nu er det altid nemt at være bagklog.

Nu har jeg set at du både har maler-maling.dk og malermaling.dk  - en idé var måske at lade den ene have det nye look og den anden det gamle look - og se hvilken en af dem der konventere bedst - det er måske lidt af et sats, hvis nu kunderne ser dem begge to, og måske bliver mistroiske, men man kan selvfølig sørger for at forklare hvorfor siderne ikke er ens.

Men du skal så i det tilfælde ændre alt teksten så du ikke for duplicate content.

Det du og din forretningspartner også kunne gøre, det er at vise begge hjemmesider til alle jeres venner og bekendte, og få dem til at vurdere hvilken af siderne de bedst kan lide. Den nye hjemmeside i har nu, den kan vennerne bare klikke sig ind på, den gamle, den kan i bare sende som en zip fil så de kan kører den lokalt på deres computer.

Men, pøj pøj med det hele.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:38

Øhhh. kan det ikke være noget med priserne??

Jeg har ved at surfe lidt rundt fundet et par shops, som er billigere (Ja nogle endda meget)

www.malershoppen.dk

www.malerlager.dk

www.malet.dk

www.malbilligt.com

De er billigere både på produkterne og på fragterne ser det ud til. Forbrugere, der køber f.x. maling via nettet bruger nok en del tid på at tjekke rundt og finde det billigste sted. Nu har jeg bare sammenlignet på vægmaling, så jeg ved ikke om det er generelt, men tilsyneladende kan de sælge 10 - 20 % billigere end dig.

Så enten kan de købe bedre ind end I gør eller også vælger de at sælge uden nogen fortjeneste i en periode. Det kan jo gøre, at markedet igen på et senere tidspunkt vil vende tilbage, da de ikke kan gøre dette i al evighed.

Held og lykke.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:43

Hej.

Ja der er selvfølgelig lidt prisforskel at se umiddelbart. Men f.eks. malershoppen.dk tager fragt for alle ordrer, så med vores gratis levering over 999kr. er vi billigere, både ved én spand maling og to spande maling osv.

De fleste af vores konkurrenter, tager også et skjult gebyr, som kunden først ser, når de skal til at betale. Det har vi ikke.

Men ja, de kan jo kun tabe penge på de priser, så vi må jo håbe på, de bukker under på et tidspunkt, for vi har svært ved at sætte priserne længere ned, når vi sender fragtfrit. Men måske vi skulle begynde at tage skjulte gebyrer som de andre, og tage fuld pris for fragten...?

Vi ved bare ikke helt hvad kunderne helst vil have.

Billig maling eller gratis fragt og rimelige priser.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)