Hej Aminoer. Man falder jævnligt over nogle tjenester hvor man bare tænker WOW. Hvorfor har jeg ikke haft kendskab til det før. Jeg starter selvfølgelig ud: 1. Evernote 2. Wordpress 3. Chartbeat 4. Quaro Fantastisk webtjeneste hvor man kan få svar på alt, skrev et kort blogindlæg om det i går Som noget nyt i vores interviews af startups på Trendsonline.dk - så spørger vi stifteren om det samme. Nedenfor kan ses hvilke webtjeneste Ole fra Naboor ikke kan leve uden. Hvis du kun vil se webtjenesterne så bare scroll ned i bunden af interviewet, men hvis du lige har et minut så læs artiklen, for den er ret inspirerende. http://www.trendsonline.dk/2010/09/24/naboor-dk-slut-med-indbrud-og-hjemmeoverfald/ Glæder mig til at se jeres bidrag. Jeg er sikker på i har rigtig mange input vi kan dele blandt alle aminoer Med venlig hilsen Daniel Laursen
|
Jeg bruger personligt selv mange gratis tjenester/programmer, faktisk har jeg ikke betalt for andet software end Dream Weaver :) Det har mundet ud i min egen side om gratis programmer.
Derudover er jeg også selv stor fan af wordpress!
- John Bakken