Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WOW - denne webtjeneste kan jeg ikke leve uden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Man falder jævnligt over nogle tjenester hvor man bare tænker WOW. Hvorfor har jeg ikke haft kendskab til det før.
Jeg kunne godt tænke mig at udvide min horisont og høre hvilke webtjenester i bruger dagligt.

Jeg starter selvfølgelig ud:

1. Evernote
Et helt genialt system til noter, jeg bruger det daligt til Trendsonline.dk og hver gang jeg får et visitkort eller sen en vin jeg gerne vil huske og drikke senere. Meget foregår ved at du tager et billede og herefter indekseres teksten så den er søgbar. Evernote findes også til iPhone og Android, så det betyder du altid har dine noter med dig on-the-go.

2. Wordpress
Super CMS / blogværktøj, yderligere omtale er overflødig.

3. Chartbeat
Analyse værktøj der realtime giver mig overblik over besøgende mv. Dette fås også til iPhone så man kan følge med når man er på farten.

4. Quaro

Fantastisk webtjeneste hvor man kan få svar på alt, skrev et kort blogindlæg om det i går
Kan ses her - Quaro - en sommerforelskelse der varer ved

Som noget nyt i vores interviews af startups på Trendsonline.dk - så spørger vi stifteren om det samme. Nedenfor kan ses hvilke webtjeneste Ole fra Naboor ikke kan leve uden.

Hvis du kun vil se webtjenesterne så bare scroll ned i bunden af interviewet, men hvis du lige har et minut så læs artiklen, for den er ret inspirerende.

http://www.trendsonline.dk/2010/09/24/naboor-dk-slut-med-indbrud-og-hjemmeoverfald/

Glæder mig til at se jeres bidrag. Jeg er sikker på i har rigtig mange input vi kan dele blandt alle aminoer

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:24

Jeg bruger personligt selv mange gratis tjenester/programmer, faktisk har jeg ikke betalt for andet software end Dream Weaver :) Det har mundet ud i min egen side om gratis programmer.
Derudover er jeg også selv stor fan af wordpress!

- John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 17:30

Hej John

Hvis du er fan af gratis programmer, kan du ikke dele lidt ud om hvilke af dem du bruger mest.

Håber du har lyst til at bidrage til listen

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Skrevet kl. 20:03

Jeg glemte faktisk en som vi også har skrevet et indlæg om på Trendsonline.dk

Servicen er et add'on til Firefox, men noget jeg faktisk bruger hver dag. Det er et værktøj der viser hvilke services en hjemmeside bruger. Det er en hurtig måde at se bag konkurrerende blogs eller andre spændende sitet.

Webtjenesten hedder http://wappalyzer.com/

og vores artikel kan ses her - hvilke webteknologier bruges på hjemmesiden

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)