Der skal være ordentligt plads på webhotellet og det skal være Linux baseret. Domænet skal være .org!
Så faldt jeg over MLHosting.dk og de virke meget gode og seriøse. Et medium webhotel + domæne i 1 år til 207 DKK det er ret billigt, men er der nogle med kendskaber til dem (positiv, negavit - support mm)
Nu vil jeg bestemt ikke sige noget dårligt om det du allerede har fundet, tvært i mod. MLHosting er bestemt ikke noget dårligt valg.
Når det så er sagt, så synes jeg du bør tilføje vores webhoteller til dine valgmuligheder også. Jeg vil ikke love det med 100% sikkerhed, for priserne ændre sig konstant... men jeg vil mene at vores priser er de bedste du kan finde. Men det kan du jo se, hvis du kigger forbi. ;-)
Jeg har bestemt heller ikke kendskab til ML Hosting, men har valgt at holde mig LANGT væk fra dem, da de er reseller af hosting, og virker utrolig uprofessionelle.
Hvis du skal have kvalitetshosting til billige penge, vil jeg klart anbefale UnoEuro i hvertfald!
Jeg har bestemt heller ikke kendskab til ML Hosting, men har valgt at holde mig LANGT væk fra dem, da de er reseller af hosting, og virker utrolig uprofessionelle.
Der er ikke noget galt i at starte en virksomhed op på en reseller løsning, det har jeg da haft en del kunder på. Det vigtige er om man kan vokse sammen med hosten, samt at han har styr på det han laver.
Nej det har du da ret i, men jeg synes bare ikke de virker særlig professionelle og ikke særlig gode til det de virkelig skal. De snyder bla. også, da de står som enkeltmandsfirma, men flere forskellige har haft svaret tilbage på e-mails.
Nej det har du da ret i, men jeg synes bare ikke de virker særlig professionelle og ikke særlig gode til det de virkelig skal. De snyder bla. også, da de står som enkeltmandsfirma, men flere forskellige har haft svaret tilbage på e-mails.
Måske skulle du sætte dig ind i sagerne inden du giver dig til at kaste sten efter andre virksomheder?
En enkeltmandsvirksomhed er blot en virksomhed der er ejet af en enkelt privatperson... Det betyder dermed IKKE at virksomheden ikke kan have 34 ansatte hvis det skulle være... De to ting har INTET med hinanden at gøre