Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle med kendskab til MLHosting.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skal ud og finde mig et webhotel + et domæne.

Der skal være ordentligt plads på webhotellet og det skal være Linux baseret. Domænet skal være .org!

Så faldt jeg over MLHosting.dk og de virke meget gode og seriøse. Et medium webhotel + domæne i 1 år til 207 DKK det er ret billigt, men er der nogle med kendskaber til dem (positiv, negavit - support mm)

Har allerede udelukket :

One.com

Surftown.dk

Med venlig hilsen,

Nikolaj

REMAKE-eSport

Geeked

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 14:28

Hej Nikolaj,

Nu vil jeg bestemt ikke sige noget dårligt om det du allerede har fundet, tvært i mod. MLHosting er bestemt ikke noget dårligt valg.

Når det så er sagt, så synes jeg du bør tilføje vores webhoteller til dine valgmuligheder også. Jeg vil ikke love det med 100% sikkerhed, for priserne ændre sig konstant... men jeg vil mene at vores priser er de bedste du kan finde. Men det kan du jo se, hvis du kigger forbi. ;-)

Hvorfor udelukker du One og Surftown? :-)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nikolaj! :-)

Jeg har bestemt heller ikke kendskab til ML Hosting, men har valgt at holde mig LANGT væk fra dem, da de er reseller af hosting, og virker utrolig uprofessionelle. 

Hvis du skal have kvalitetshosting til billige penge, vil jeg klart anbefale UnoEuro i hvertfald!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Lomholt:

Jeg har bestemt heller ikke kendskab til ML Hosting, men har valgt at holde mig LANGT væk fra dem, da de er reseller af hosting, og virker utrolig uprofessionelle. 

Der er ikke noget galt i at starte en virksomhed op på en reseller løsning, det har jeg da haft en del kunder på. Det vigtige er om man kan vokse sammen med hosten, samt at han har styr på det han laver.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nej det har du da ret i, men jeg synes bare ikke de virker særlig professionelle og ikke særlig gode til det de virkelig skal. De snyder bla. også, da de står som enkeltmandsfirma, men flere forskellige har haft svaret tilbage på e-mails.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Lomholt:

Nej det har du da ret i, men jeg synes bare ikke de virker særlig professionelle og ikke særlig gode til det de virkelig skal. De snyder bla. også, da de står som enkeltmandsfirma, men flere forskellige har haft svaret tilbage på e-mails.

Måske skulle du sætte dig ind i sagerne inden du giver dig til at kaste sten efter andre virksomheder?

En enkeltmandsvirksomhed er blot en virksomhed der er ejet af en enkelt privatperson... Det betyder dermed IKKE at virksomheden ikke kan have 34 ansatte hvis det skulle være... De to ting har INTET med hinanden at gøre

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:45

Hej Nikolaj,

Jeg har intet kendskab til MLhosting.dk - men jeg har mulighed for at tilbyde dig hosting til en fornuftig pris. Prøv at kigge forbi Her!

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)