Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Træf 2 - Spørgeskema

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg synes også det lyder som en god ide, har desværre ikke tid til at tilbyde min hjælp til planlægningen, har lidt for mange jern i ilden lige for tiden. Kunne forestille mig, at min mand også gerne vil med, og vi bor i nærheden af Århus, så det ville da være et rigtig godt sted for os.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:42

Århus vil også passe mig godt.

Der er jo flere innovations-miljøer i Århus, nogle mere og mindre forbundne med universitetet. Måske der kunne være en chance for at "låne" lokaler i Åbogade/Helsingfors kvarteret..

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:22

Fed fed fed idé.

Der er masse af muligheder. Som jeg tidligere har nævnt, er jeg netop med til at arrangere en stor kongres i Ribe næste år, for unge erhvervsfolk - og sådan noget kan man ikke få nok af.

Det kunne være spændende med en indlægsholder, jeg synes bare ikke, at der umiddelbart er nogen af aminoerne, der har erfaring med at snakke om iværksætteri og ledelse. Eller har jeg bare helt overset det?????

Jeg er klar på et træf, og Århus lyder som et bud. Det er jo nogenlunde centralt.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 14:58
Men jeg er nok også klar på Århus...
Jeg har hvad...? 10 min transport

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:01
Jeg skruer et arrangement sammen i Århus eller nærmeste omegn inden årets udgang.

Venlig hilsen
Hans
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:15
Jeg synes at det er lidt fornærmende, at Fyn ikke engang er nævnt som en afstemnings mulighed ... "andre øer" -det lyder som noget med en færge.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:19

Jeg skal ikke hverken forsvare eller kritisere Renés indlæg, men blot gøre opmærksom på, at fynboer også er meget velkomne til Århusarrangementet, ligesom københavnere og folk bosat i udlandet også er det. Når blot vi kan inspirere hinanden.

mvh Hans

Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:26
Jeg tænkte nok at der var en mulighded for ikke bliver afvist i døren - og der er åbenbart mange folk her på debatten fra Jylland ...

Det var ikke ment som (speciel meget) kritik,
men vi fynboer er vant til at tænke på os selv som "midten af Danmark" og "Danmarks 3.største by" - så jeg synes at der manglede en afstemningsmulighed i spørgeskemaet
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:26

Jeg kører gerne til Århus, omend det vil passe mig bedre i det nye år , det er vores højsæson lige nu.

ps. jeg medbringer smagsprøver på firma bryg
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:32

Jeg vil gerne beklage overfor alle fynboer!

UNDSKYLD!

Det var en forglemmelse fordi jeg så hurtig skulle hjælpe en anden person med at oprette dette spørgeskema.

Næste gang jeg laver et spørgeskema vil Fyn stå øverst - selvom det omhandler noget helt andet!

Hans: Lyder godt! Jeg har fået et nej på det ene af stederne vi kunne holde det, så vi må evt. til at kigge om efter et andet sted.
Hvis nogen kender et godt sted i Aarhus til arrangementet må de gerne sige til.

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   www.NineWaves.com
   Overvågning og Diagnosticering - bedre end du tror, med garanti

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)