Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige annoncer og støtte til et godt formål

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du en online shop eller lignende, så har jeg et tilbud til dig.

Danehofgarden fra Nyborg er i gang med at få lavet en familiekalender, hvor der bla. er nogle annoncer i. Kalenderen ryger snart i trykken, men der er stadig nogle ledige annoncepladser.

Kalenderen trykkes i 2000 eksemplarer og sælges i Nyborg og omegn. Kalenderen er en vægkalender med 4 kolonner (typisk til far, mor og 2 børn). Da kalenderen er indrettet sådan, får den ofte en central placering i familiernes hjem, så den hænger ofte fremme i køkkenet eller lignende.

Da hver måned har sin egen side, så vil annoncerne altså hænge tydeligt fremme i en hel måned.

Vi har 2 typer annoncer. Almindelige annoncer koster 500,- pr. stk og store annoncer koster 800,- pr. stk.
Desuden er der mængderabat at hente hvis man køber flere annoncer.

Annoncering i kalenderen er attraktiv for butikker i Nyborg og omegn samt online butikker.

Skriv til mig snarest hvis du er interesseret i dette projekt, som udover at give dig nogle gode annoncer, er med til at støtte en god fritidsinteresse for børn og unge i Nyborg. Du kan skrive til mig på mail@steffen-gregersen.dk uanset om du vil tegne annonce eller høre nærmere om projektet. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)