Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Interessebank" (e-mail service)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

For nogle år tilbage var det meget populært med hjemmesider som forbrugerliv.dk og (tidligere) jatak.com m.fl. Hjemmesider, hvor brugerne kunne tilmelde sig en e-mail service ud fra forskellige interessekategorier. Hvor så servicen der bestod af der blev indsamlet tilbud der mere eller mere var specifikke til den enkelte bruger.

En simpel løsning er fx den, der er på interessebank.dk

Grunden til mit spørgsmål i dette iværsætterforum, om der er nogle der har forsøgt sig med et sådan site, og evt. opgivet det eller lign. I så fald kunne jeg godt være interesseret i at erhverve sitet. Grunden er jeg skal etablere et site, hvor en sådan service skal være en del af det - og overvejer at køre det seperat, eller hvis sitet er godt, kan det i stedet været grundstenen for mit kommende site.

Funktionsmæssigt skal det være godt (gælder også administrationen), gerne mere avanceret end det ovennævnte "Interessebank.dk", mht. til design går det ikke noget, at det ikke er up-to-date, da jeg selv kan sørge for et facelift.

lad mig høre, hvis der er nogle der ligger inde med noget delvist udviklet, eller gerne et komplet site... så kan det være vi kan finde ud af noget.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)