Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønnet opgave for forening, indsamling af vælger-erklæringer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej læsere

Idet jeg vil forsøge at indsamle vælger-erklæringer nok til, (cirka 20.000 godkendte) at mit nye politiske parti - Danske Troendes Parti, kan deltage ved valg til Folketinget, søger jeg en stor eller større forening, som evt. vil indsamle alle de nødvendige vælger-erklæringer, naturligvis imod betaling, ved skriftlig aftale.

Jeg er ikke nogen kendt person, og jeg er fattig på penge. Desuden er jeg alene om at tage dette initiativ. Jeg vil ikke optage betalende medlemmer af partiet, før det evt. sker, at der er sikkerhed for, at der indsamles nok vælger-erklæringer til at deltage ved valg til Folketinget.

Det er kun muligt for mig at betale for indsamlingen af vælger-erklæringer ved, at det skriftligt aftales med evt. samarbejds-partner/forening, at de betales kr. 20,- per stemme, som partiet får ved valget. Eksempelvis vil det betyde, at såfremt mit parti får ialt 10.000 stemmer, så betales der kroner 200.000,- for indsamlingen af vælger-erklæringer. Betaling for arbejdet med indsamling af underskrifter sker senest få dage efter, at partiet har modtaget valgpenge.

Såfremt nogen skulle være evt. interesserede i opgave/arbejdet, så forslår jeg, at I læser på min hjemmeside lidt om, hvem min person er, og hvad som gør, at jeg vil forsøge at gøre et nyt parti klar til en valgkamp om pladser i Folketinget. Læs: http://www.magtkampen.dk

I kan naturligvis også google min person for at finde ud af, hvad jeg er for et menneske, og/eller hvad jeg er mest optaget af vedr. personlige interesser, engagement osv.?

Kh

Johnny

f/ Danske Troendes Parti

Johnny Lauritsen

Århus

E-mail: uholdet@yahoo.dk

Mobil nr.: 24 21 31 93

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes det er ulækkert og uciviliseret og blande politik og religion. Er det muligt og klage over opstillede partier eller er eneste mulighed for at klage at undlade at underskrive en vælger-erklæring?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)