Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Tagbilaran
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Din hjemmeside er fin, og strukturen fungerer fint. Den kan du være stolt af.

Men. Har du overvejet at få lavet et sprogtjek af din side?

Det er meget vigtigt, at  hjemmesider er fri for sproglige fejl, stavefejl og forkert kommatering. Sådanne fejl skæmmer helhedsindtrykket og giver indtryk af manglende seriøsitet. Det kan ofte være årsagen til, at potentielle kunder fravælger et bestemt firma og surfer videre.

Jeg har kort gennemgået din side og har fundet flere fejl, som efter min mening burde rettes.

Jeg er uddannet journalist og inkarneret sprognørd, og jeg har et lille firma, som netop arbejder med at sprogoptimere hjemmesider for små og mindre firmaer.

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne give et tilbud på at forbedre din side rent sprogligt. Det er bestemt ikke dyrt, og du kan være sikker på, at pengene er givet godt ud.

Kontakt mig på

perdraker@hotmail.com

Med venlig hilsen

Journalist Per Draker

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Der er desværre en del ting jeg ville lave om hvis det var min shop.

Jeg har ikke kunne finde din adresse. Det er altid rart at vide hvor det firma jeg handler med, ligger.

Jeg vil også anbefale at du oplyser dit telefon nr.  andre steder end kun forsiden. Ser man det ikke der, finder man det aldrig. Jeg har arbejdet for en webshop, hvor konverteringen faldt over 35% fordi telefonen var lukket pga. flytning til andre lokaler. Der er mange der lige har et spørgsmål før de køber og det giver "trust" at oplyse sit tlf. nr. og et sted folk forventer at finde det. Under kontakt f.eks. men der er det ikke :-(

Jeg ville fjerne cirklerne i baggrunden. De forvirrer bare.