Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Tagbilaran
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Din hjemmeside er fin, og strukturen fungerer fint. Den kan du være stolt af.

Men. Har du overvejet at få lavet et sprogtjek af din side?

Det er meget vigtigt, at  hjemmesider er fri for sproglige fejl, stavefejl og forkert kommatering. Sådanne fejl skæmmer helhedsindtrykket og giver indtryk af manglende seriøsitet. Det kan ofte være årsagen til, at potentielle kunder fravælger et bestemt firma og surfer videre.

Jeg har kort gennemgået din side og har fundet flere fejl, som efter min mening burde rettes.

Jeg er uddannet journalist og inkarneret sprognørd, og jeg har et lille firma, som netop arbejder med at sprogoptimere hjemmesider for små og mindre firmaer.

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne give et tilbud på at forbedre din side rent sprogligt. Det er bestemt ikke dyrt, og du kan være sikker på, at pengene er givet godt ud.

Kontakt mig på

perdraker@hotmail.com

Med venlig hilsen

Journalist Per Draker

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Der er desværre en del ting jeg ville lave om hvis det var min shop.

Jeg har ikke kunne finde din adresse. Det er altid rart at vide hvor det firma jeg handler med, ligger.

Jeg vil også anbefale at du oplyser dit telefon nr.  andre steder end kun forsiden. Ser man det ikke der, finder man det aldrig. Jeg har arbejdet for en webshop, hvor konverteringen faldt over 35% fordi telefonen var lukket pga. flytning til andre lokaler. Der er mange der lige har et spørgsmål før de køber og det giver "trust" at oplyse sit tlf. nr. og et sted folk forventer at finde det. Under kontakt f.eks. men der er det ikke :-(

Jeg ville fjerne cirklerne i baggrunden. De forvirrer bare.

Pas på med ens produktbeskrivelser. Mange af dine produkter hvor kun linse-størrelsen er forskellig har samme beskrivelse. Det straffer Google dig hårdt for. Double content problemet. Især hvis du også har kopieret beskrivelserne fra din leverandør/producent er det helt galt. 

Jeg ville nok gemme den meget tekniske forklaring/beskrivelse lidt væk. Det siger mig intet. Jeg vil meget heller have en kort forklaring af, hvad lige præcis dette produkt egner sig godt til. Dem der så er meget tekniske kan finde alle "nørd" specifikationerne længerne nede/inde. Jeg ville nok også lave det om så der var en kort, præcis og informativ tekst til hvert produkt på produkt oversigtssiden, så der ikke er så meget tekst når man kigger ned af siden. Når man så klikker sig ind på produktet kommer der en uddybende tekst og alle de tekniske specifikationer. Alternativt dele teksten lidt op så det ikke ser så tungt ud.

Jeg ville også udnytte topbanneret bedre. Vis nogle fordele ved din shop, produkter på tilbud eller noget andet.

Men jeg tror det er en god branche du har fundet. Hvis du får styr på shoppen og god markedsføring skal du nok få en god forretning ud af det. Held og lykke med det herfra og hils Thorfinn fra GoldenPlanet :-)

Mvh. Peter Munck

http://www.billigtoner.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)