Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Vil i venligst give mig noget feedback på min hjemmeside: www.security-syd.dk

Vil gerne vide om noget skal laves om på den, eller der mangler noget...

Mvh Christian.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:05

Hejsa Christian 

Jeg vil mene at din forside kan optimeres en del. Jeg havde ingen anelse om, hvad ideen med hjemmesiden var da jeg kom ind på den. Smile

I stedet for at skrive en masse tekst på forsiden kunne I evt. bruge nogle produktbilleder til at fange brugernes opmærksomhed, og gøre det klart at i faktisk sælger sikkerhedsudstyr til private og erhverv.

Jeg tror heller ikke der er mange der vil læse alt forsideteksten. I kan evt. i stedet for nævne de hovedpunkter som er vigtige for jeres shop, og uddybe hovedpunkterne med en mere beskrivende tekst på en underside.

Når jeg klikker ind på din webshop del, synes jeg webshop delen virker meget rodet. Du kan evt. prøve at bruge mindre tekst i produktoversigten, og bruge en mere uddybende tekst når man klikker ind på produktet. 

Nu klikkede jeg lige ind på "GSM Alarm Central" og produktbeskrivelsen er bestemt ikke læsevenlig, det er ikke til at skabe sig et overblik. Punktform eller opdeling med relevante overskrifter vil hjælpe læseren meget. Smile

Ang. jeres brugerafstemning, så er jeg sikker på I vil få mange flere svar, hvis ikke i kræver at man er logget ind. Derved vil i også få besvarelser fra folk som bare hurtigt er på siden.

Ved ordrebestilling: Hvis man alligevel kun kan vælge forsendelse med Post Danmark, hvorfor så gøre det til et valg med en drop down? 

Det var lige det jeg lagde mest mærke til, og håber det kan bruges Smile

Held og lykke med din webshop!

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:31

I menuen er der 2 x Kontakt Os, kald dem noget foskelligt. Og så vil det være en rigtig god ide at få læst korrektur.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 23:35

Meget uoverskueligt side, logoet i toppen er yderst pixeleret og dårlig kvalitet, tekster og overskrifter synes jeg også er for små efter dagens standard.

PhpFusion mener jeg heller ikke er det mest optimale at lave en firma hjemmeside i. Det er vel mere til portaler. Wordpress kunne være et rigtig godt alternativt hvor du nemt kommer i gang med et flot layout.

Håber det kan bruges til noget.

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:38

Alt for meget tekst på forsiden, det virker uoverskuelig at give sig i kast med. Ved første øjekast man bliver i tvivl om hvor vidt det er en personlig blog eller om det faktisk er et firma, og hvis man er på jagt efter et firma så suser man hurtigt videre.

Forsiden skal helst kun indeholde lidt tekst om hvad du kan tilbyde, nogle gode billeder og hvis tekst og billeder så stemmer overens med hvad folk søger så skulle de gerne få lyst til at kigge videre rundt på siden. Det vil sige dit "Hos os" felt skal måske omskrives lidt og evt. stilles op i punktform i en større og måske lidt mere tiltalende skrifttype. Feltet omkring betaling af vare hører slet ikke hjemme midt på forsiden og kan meget passende smides ind under webshop'en. Dit afsnit med "Tyv skræmt væk af alarm" kan du muligvis godt beholde på forsiden men dog smide det ind i en lille form for "nyheds" boks i bunden af siden som ikke stjæler alt opmærksomheden.

Din forside har kun til formål at fange folks opmærksomhed og give dem lyst til at søge videre rundt på siden.

Teksten SECURITYSYD i toppen er af meget dårlig kvalitet så det giver ikke et indtryk af at det er en professionel man har med at gøre.

Hvis du har mod på det så vil jeg foreslå at du kigger dig om efter en anden form for hjemmeside skabelon. Den du bruger nu virker ikke professionel.

Håber ikke jeg har taget modet helt fra dig, men det var jo også bare min mening. ;o)

Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

Menu links mere omhandler det emme i sælger, hurtig frem med dem og frembringe knap hurtig til salg , der er for mange processer man skal igennem før man forstår det er en webshop , der et mini links på siden , frem med produkter på forsiden , så man ser straks hvad i sælger, synsindtryk og billeder sælger utroligt godt.

Produkter beskrivelser der er ikke mellemrum imellem tekster det er godt nok hårdt for ens øjne at overhovedet læse hele teksten og forstå den så tætskrevet kræver ekstra koncentration

Lav et sigende logo øverste om jeres produktet evt. lad der kører nogle billeder af jeres produkter.

Forum Opret nogle kategorier , der kan give lidt gang i debatten , opret evt. et par indlæg

Nedad med de emmer i menu links der ikke omhandler produktet direkte forum , download , artikler, links, mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:06

Hej Christian,

under fanen "artikler" eller under en ny fane, f.eks. "Hvorfor os?", kunne du linke til nogle artikler, statistikker eller andet materiale, som viser udviklingen af antallet af hjemmerøverier og indbryd. Så kunden ser den næsten eksponentielt voksende udvikling og bliver mere opmærksom på behovet for jeres produkt(er) og ydelse(r).

Enig med tidligere bemærkning. En korrekturlæsning kunne være en god ide. Stavekontrollen i Word opdager formentlig ikke manglen på sammensatte ord, såsom   "video overvågning,  vagt uddannede, alarm systemmet, sikkerheds tjek, så ledes, forsendelse formularen" eller "dansk menu" med stort D - som er taget fra din hjemmesiden. Men den burde opdage, at der er et m for meget i alarmsystemet.

Men jeg tror ideen til forretningen er god Smile og opsætningen med en menu i siden er også overskuelig. Smart detalje med telefonnummeret Yes

Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 07:57

Tusind tak for at du tog dig tid til at kigge på siden.

Der er helt klart nogle ting jeg skal have lavet om, og jeg syntes selv jeg havde stirret mig lidt blind på siden.

Ang det med forsendelses drop down, så er det menningen jeg skal have GLS, DPD, 3D, DHL, TNT, eller selvfølgelig kun en eller to af dem på banen også, så man har et altarnativ til postDk...

Mvh Christian.

Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 08:00

Peter Nielsen:

Alt for meget tekst på forsiden, det virker uoverskuelig at give sig i kast med. Ved første øjekast man bliver i tvivl om hvor vidt det er en personlig blog eller om det faktisk er et firma, og hvis man er på jagt efter et firma så suser man hurtigt videre.

Forsiden skal helst kun indeholde lidt tekst om hvad du kan tilbyde, nogle gode billeder og hvis tekst og billeder så stemmer overens med hvad folk søger så skulle de gerne få lyst til at kigge videre rundt på siden. Det vil sige dit "Hos os" felt skal måske omskrives lidt og evt. stilles op i punktform i en større og måske lidt mere tiltalende skrifttype. Feltet omkring betaling af vare hører slet ikke hjemme midt på forsiden og kan meget passende smides ind under webshop'en. Dit afsnit med "Tyv skræmt væk af alarm" kan du muligvis godt beholde på forsiden men dog smide det ind i en lille form for "nyheds" boks i bunden af siden som ikke stjæler alt opmærksomheden.

Din forside har kun til formål at fange folks opmærksomhed og give dem lyst til at søge videre rundt på siden.

Teksten SECURITYSYD i toppen er af meget dårlig kvalitet så det giver ikke et indtryk af at det er en professionel man har med at gøre.

Hvis du har mod på det så vil jeg foreslå at du kigger dig om efter en anden form for hjemmeside skabelon. Den du bruger nu virker ikke professionel.

Håber ikke jeg har taget modet helt fra dig, men det var jo også bare min mening. ;o)

Peter

Hej Peter.

Tusind tak for at du også tog dig tid til at hjælpe mig med at give feedback på hjemmesiden.

Jeg skal helt klart have lavet noget om, det er første gang jeg arbejder med Php Fusions, og webshops generalt.

Jeg kan se efter de indlæg der er kommet her jeg har nogle timer på hjemmesiden endnu. ;)

Mvh Christian Ahmling. 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 08:04
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)