Hej med jer. Vil i venligst give mig noget feedback på min hjemmeside: www.security-syd.dk Vil gerne vide om noget skal laves om på den, eller der mangler noget...
Mvh Christian. |
Hejsa Christian
Jeg vil mene at din forside kan optimeres en del. Jeg havde ingen anelse om, hvad ideen med hjemmesiden var da jeg kom ind på den.
I stedet for at skrive en masse tekst på forsiden kunne I evt. bruge nogle produktbilleder til at fange brugernes opmærksomhed, og gøre det klart at i faktisk sælger sikkerhedsudstyr til private og erhverv.
Jeg tror heller ikke der er mange der vil læse alt forsideteksten. I kan evt. i stedet for nævne de hovedpunkter som er vigtige for jeres shop, og uddybe hovedpunkterne med en mere beskrivende tekst på en underside.
Når jeg klikker ind på din webshop del, synes jeg webshop delen virker meget rodet. Du kan evt. prøve at bruge mindre tekst i produktoversigten, og bruge en mere uddybende tekst når man klikker ind på produktet.
Nu klikkede jeg lige ind på "GSM Alarm Central" og produktbeskrivelsen er bestemt ikke læsevenlig, det er ikke til at skabe sig et overblik. Punktform eller opdeling med relevante overskrifter vil hjælpe læseren meget.
Ang. jeres brugerafstemning, så er jeg sikker på I vil få mange flere svar, hvis ikke i kræver at man er logget ind. Derved vil i også få besvarelser fra folk som bare hurtigt er på siden.
Ved ordrebestilling: Hvis man alligevel kun kan vælge forsendelse med Post Danmark, hvorfor så gøre det til et valg med en drop down?
Det var lige det jeg lagde mest mærke til, og håber det kan bruges
Held og lykke med din webshop!