Hej Alle Er i gang med at oprette en ny virksomhed. Følgende domæner er tænkte, da jeg ikke er 100% på domænenavnene i endnu. Jeg vil gerne oprette domænenavnet www.let-bogføring.dk. Primært af den SEO årsag, at jeg vil findes når folk søger på "bogføring" og gerne uden de store problemer ligge højt. Meeennn Adwords og Analytics er ikke så vilde ø'et. Ligesom det som regel er problematisk med nogle mailservere - hvis jeg fx vil have en mail som info@let-bogføring.dk Derfor overvejer jeg at oprette mit primære domæne som www.let-bogfoering.dk i stedet, og dermed løser jeg alle ovenstående problemer. Derudover ville jeg så lave en 301 redirect fra let-bogføring.dk over til det primære domæne. Men mit spørgsmål er så - mister jeg ikke SEO effekten ved "ø"'et så, da Google betragter domænet som "ikke eksisterende" og i stedet linket til let-bogfoering.dk. Eller skal jeg bevare begge domæne og lade dem linke til samme site, med samme data - men til gengæld vil Google opfatte det som dublicate content? Hvad anbefaler I jeg skal gøre? på forhånd tak |
301 redirect fra ø til oe er den korrekte måde at gøre det på.