Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrere videoklumme på hjemmesiden eller på separat blog?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa,

Jeg har efter mange tanker besluttet at lave en videoklumme i forbindelse med Kidznews.dk. Mit spørgsmål er så om det er en god ide at integrere klummen på selve Kidznews, eller om jeg skal holde den helt for sig selv?

Mine videoklummer kommer til at være bygget ud fra de vigtigste nyheder fra Kidznews, og dem vil jeg så kommentere min personlige holdning på. Min holdning afviger ikke meget fra andres forældres, og jeg tænker at det måske vil give en lidt mere "venskabsagtigt" forbindelse mellem vores brugere/læsere og så os selv. For med denne videoklumme kan de jo se firmaets ansigt udadtil, samtidigt med at firmaets ansigt fortæller sin mening om de enkelte vigtige nyheder. Men omvendt er jeg også bange for at støde nogle af vores brugere og helt skræmme dem væk?

På den ene side er der jo også personlige klummer fra redaktøren i alle bladene, og på den anden side ved jeg ikke hvor meget effekt det har. Jeg må så tilstå, at hvis jeg læser BT eller Ekstrabladet, så plejer jeg altid at læse redaktørens leder før jeg læser resten af avisen.

Tror i at det er en god ide at integrere videoklummen på Kidznews for at skabe mere personlige bånd til brugerne og skabe mere indhold, eller tror i at jeg skal holde min videoklumme adskilt fra Kidznews?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skrevet et indlæg i denne tråd jeg synes du skal læse: http://www.amino.dk/forums/t/101833.aspx. Det handler lidt om personlig branding af et site.

Jeg synes det vil være rigtigt godt med en videoblog på din side. Men husk at inddrage brugerne i et eller andet omfang. Jeg forestiller mig du laver en video hvor du kommenterer forskellige ting og får reaktioner efterfølgende. 

Din næste video omhandler nogle nyheder og kommentarer, men tag og vend tilbage til forrige video og kommenter lidt på de reaktioner der har været. På den måde bliver det ikke kun redaktørens tale til brugere, men der bliver en form for interaktion, og du får vist at du faktisk læser kommentarerne til dine video´er og reflekterer over dem. 

Video´en skal ikke fylde for meget på din side, det skal ikke være et ego-video projekt, men en formidling og kommunikation mellem dig og brugerne.

Jeg kan se du har lagt første video op. Måske det var smart at vise video´erne på den side man kommer ind på når man trykker "videoblog". Min første tanke var "hvor er video´erne?". Men det er måske bare en smagssag. Du kan da overveje om nuværende løsning er den bedste.

Held og lykke med det gode tiltag Smile

Med venlig hilsen 

Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:04

Hej Thomas,

Tak for din kommentar. Og ja, jeg tænkte også lidt på at gøre det til en kommunikation mellem redaktør og bruger.

Jeg vil meget gerne have det sådan, at hvis man klikker på "Videoklummer" i den tabel hvor overskrifterne er, så kommer alle videoer op i en tabel nedenunder. Og det samme gælder egentligt for at hvis man trykker på "Politik", så kommer en liste over politiske nyheder op nedenunder, osv. Men jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg kan få systemet til at gøre sådan, men det kan måske være at du kan hitte ud af det? Så må du i hvert fald gerne :-)

Jeg tester lige nu et kommentar-plugin som skal beskytte mod spam, men jeg kan ikke få det til at virke. Så indtil det virker, vil der være lukket for kommentarer på hele Kidznews... Det er egentligt ikke sjovt at lave de ændringer når man ikke kender noget som helst til programmering Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)