Status omkring det økonomiske er pt., at vores behov er væsentligt ændret fra jeg skrev indlægget første gang. Vi har fundet en løsning hvor vi i realiteten kan klare det hele selv...uden hverken bank, sponsorer eller andet.
Jeg synes det er forkert at låne penge for så tænker man ikke meget over sine beslutninger og fordi man ikke gider låne , sender banker konstant breve man kan låne penge billigt.
Vis låner penge laver man hurtigt alle ting tit uden at prøve at finde den billigste måde , dem der levere varen , for det er langt bedre at vente , til man har pengene end at gøre nogle dumme beslutninger, der kan blive dyrekøbte erfaringer
Vis låner bliver der renter på lånet og du bliver afhængig af banken
Godt du fandt en mulighed , super godt nu kan du klare dig uden de bankrenter
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Rikkepigen...håber du bliver ved indtil der bliver åbnet en dør til din ide´! Jeg skal nok være OBS på om jeg støder ind i nogen eller kan skabe en mulighed. Uafhængighed af bankerne er ikke kun et spørgsmål om at man er utilfreds med opstramningen af kreditgivningen. I eget tilfælde er jeg rigtig grundigt træt af at banksælgerne kun er der for deres egen skyld og at de faktisk slet ikke er konkurendedygtige nok. I vores firma er vi egentlig selvfinancierende, men havde brug for en ekstra bil. Deres renter var meget højere end leasingfirmaet og de var slet ikke til at stikke i...Og her vil jeg undgå at kritisere DK´s næststørste bank for så er der nogle der går amok her på Amino...tror altså nogle har bankaktier. MEN at undgå bankerne hvis det overhovedet kan lade sig gøre er den hårde vej, men jeg tror det lønner sig i længden;) Glæder mig til at høre mere fra dig og projektet...