Nogen der ved hvor lang tid det normalt tager, før man får svar på en typosquatting klage?
Normalt går der nogle få dage, så får du en kvittering for modtagelsen. Herefter kan der igen gå nogle timer til dage (en gang i mellem lidt længere) før du får orientering om "agterskrivelsen" = hvor DK-H oplyser om domænet suspenderes eller ej.
Fra det tidspunkt går der så fire uger, hvor registranten kan indbringe sagen for Klagenævnet.
Vh Lars
PS. Normalt udtaler jeg mig om moms og afgifter, men jeg har en lille sidebiks hvor jeg søger efter tilfælde af typosquatting og klager på mine kunders vegne.
Nogen der ved hvor lang tid det normalt tager, før man får svar på en typosquatting klage?
Normalt går der nogle få dage, så får du en kvittering for modtagelsen. Herefter kan der igen gå nogle timer til dage (en gang i mellem lidt længere) før du får orientering om "agterskrivelsen" = hvor DK-H oplyser om domænet suspenderes eller ej.
Fra det tidspunkt går der så fire uger, hvor registranten kan indbringe sagen for Klagenævnet.
Vh Lars
PS. Normalt udtaler jeg mig om moms og afgifter, men jeg har en lille sidebiks hvor jeg søger efter tilfælde af typosquatting og klager på mine kunders vegne.
Hej Lars,
Tak for svar.
Jeg fik bekræftelsen på at de havde modtaget klagen den. 27. august, men har ikke hørt noget siden. Skal jeg rykke dem for et svar, eller er det normalt at der kan gå så lang tid?
Jeg fik bekræftelsen på at de havde modtaget klagen den. 27. august, men har ikke hørt noget siden. Skal jeg rykke dem for et svar, eller er det normalt at der kan gå så lang tid
En måned er lang tid. har du tjekket at domænet ikke er suspenderet via https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=154 = at afgørelsen bare er smuttet forbi dig/ikke er kommet frem. Hvis domænet ikke er suspenderet sker der da ikke noget ved at spørge, hvordan sagen står til. Det ville jeg gøre.