Jeg har startet en ny blog ved navn simonsiger.dk(åbner i nyt vindue), der handler om affiliate marketing og iværksætteri generelt. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres feedback :) Der er allerede indlæg for to uger tilbage :)
Bloggen opdateres hver dag og skulle gerne inspirere og hjælpe folk til at blive bedre på affiliate marketing fronten. Jeg arbejder selv kun med betalt trafik, f.eks. reklamer på Facebook. Så det er primært det der er fokus på, selvom jeg godt ved at mange kun benytter affiliate-programmer på egne hjemmesider.
Hvis I vil følge bloggen, kan I follow'e mig på Twitter, hvor jeg automatisk linker til mine indlæg når de udgives.
På forhånd tak!
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Det er da en fin side, men hvis jeg lige skulle sætte en figner på noget, så er det reklamerne i højre side. Når du skriver anbefalede netværk og e-bøger, så forventer man at det er noget du kan stå bag. Men to af reklamerne er for nogle af de der "Pay 79$ and make a million in no time"-websites. Der er intet galt i at have reklamer, men så synes jeg at du skulle fjerne teksten ovenover :-)
Det er da en fin side, men hvis jeg lige skulle sætte en figner på noget, så er det reklamerne i højre side. Når du skriver anbefalede netværk og e-bøger, så forventer man at det er noget du kan stå bag. Men to af reklamerne er for nogle af de der "Pay 79$ and make a million in no time"-websites. Der er intet galt i at have reklamer, men så synes jeg at du skulle fjerne teksten ovenover :-)
Tak for feedback :)
Er ikke sikker på hvad du helt præcist mener 'kan stå bag'. E-bogen til $79 som du nævner er ikke en jeg står bag/har lavet, nej. Men det er en jeg selv har købt og bruger i mit arbejde. Derudover sparrer jeg personligt med forfatteren, så det er ikke fordi jeg ikke kan stå inde for det, men det er måske en god idé at fjerne eller at ændre teksten ovenover.
Men det er en jeg selv har købt og bruger i mit arbejde. Derudover sparrer jeg personligt med forfatteren, så det er ikke fordi jeg ikke kan stå inde for det, men det er måske en god idé at fjerne eller at ændre teksten ovenover.
Hvis det er situationen, så synes jeg da at du skal bevare teksten. Grunden til jeg mente at den skulle fjernes var at jeg troede det var helt almindelige reklamer, og ikke programmer du benyttede dig af selv :-)
Hvis det er situationen, så synes jeg da at du skal bevare teksten. Grunden til jeg mente at den skulle fjernes var at jeg troede det var helt almindelige reklamer, og ikke programmer du benyttede dig af selv :-)
Ah okay :)
Jeg har tænkt mig at skrive en anmeldelse af e-bogen på et tidspunkt, så kan det være det giver mere mening og virker mere troværdigt.
Jeg vil helt sikkert læse med på din blog, Simon. Ser frem til noget inspiration indenfor Affiliate.
Selvom jeg indenfor det næste halve år lancerer et par af mine egne websites med Affiliate, så er jeg også interesseret i at lære mere om Affiliate på sociale forums som facebook :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg har startet en ny blog ved navn simonsiger.dk(åbner i nyt vindue), der handler om affiliate marketing og iværksætteri generelt. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres feedback :) Der er allerede indlæg for to uger tilbage :)
Bloggen opdateres hver dag og skulle gerne inspirere og hjælpe folk til at blive bedre på affiliate marketing fronten. Jeg arbejder selv kun med betalt trafik, f.eks. reklamer på Facebook. Så det er primært det der er fokus på, selvom jeg godt ved at mange kun benytter affiliate-programmer på egne hjemmesider.
Hvis I vil følge bloggen, kan I follow'e mig på Twitter, hvor jeg automatisk linker til mine indlæg når de udgives.
På forhånd tak!
Den er bare super god !
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?