Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign søges. ( ikk under 18 år, ikke semi for sjov deltids type )

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Da jeg har haft mit firma i 2 år nu, synes jeg det er på tide at få min hjemmeside opdateret / redesignet.

Jeg står overfor at sælge X antal franchise''s til mit firma, og derfor skal jeg også bruge en form for "special" side til de kommende franchise tagere.

Følgende skal ske..

1. Generelt design laves om.

2. Ændring i site opstilling, tekst, billeder.

3. Ny billeddatabase som jeg selv kan rette i.

4. tilføjelse af et site hvor jeg kan uploade video. (30-40 sek streaming presentationer)

5. "vælg by" samt afdelingsbeskrivelses menu, hvor kunderne kan komme i kontakt med nærmeste forhandler.

6. Sidst men ikke mindst, på senere tidspunkt... ca. om ½ år, skal siden yderligere udbygges, med en vare jeg er ved at tage patent på.

Mine krav er:

1. Du skal kunne lave det meste selv, og fremvise dokumentation for udført arbejde ! ( dvs ikke bare noget du har lavet en del af, men noget du har lavet SELV )

2. Jeg ville blive glad hvis du kunne designe i en "kreativ, dog ekslusiv stil, uden at det bliver det sædvanlige minimalistiske pjat )

3. Udføre vedligeholdelse mm. på sitet i fremtiden...

4. Prisen skal være fornuftig, så vi begge går glade hjem ;) så er du en af de der "jamen det koster ca. 100,000 + -  kroners typer, så behøver du ik skrive )

Håber ikke sidstnævnte lød alt for negativt, men sidst jeg skulle have lavet sitet fik jeg så mange crazy priser at det nærmest var grinagtigt. Webdesign er ikke billigt hvis det bliver lavet ordentligt, men der skal også være en mening med galskaben.. Det er jo trods alt penge det drejer sig om, og jeg graver dem ikke på ude i haven.

Endeligt... hold jer ikke tilbage hvis der er firmaer/personer i har brugt med succes, som jeg også ville kunne få glæde af.

Mvh. Michael Vilnov Hansen

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:58
PM
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:10
Hej Michael,

Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk eller på telefon 31 69 14 15.

Du kan se mine referencer på www.trofo.dk

Mine priser ligger også i den rimelige ende ;-)

Og som sagt, hvis du har spørgsmål, så kontakt mig endelig.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:16
Du kan kontakte mig på 61306656 og brian@fraende.dk , hvis det skulle fatte interesse.

Enkelte af mine referencer kan ses på www.fraende.dk

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:25
Hej Michael,

Har sendt en PM.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 10:34
Hej

Se venligst www.NewRavio.com og læs vores company profile.

Vi kan tilbyde webløsninger, som med sikkerhed ikke et set før - for som du selv kan se på vores eget website, laver vi ikke det sædvanlige, som man ellers ser på nettet.

Du er velkommen til at kontakte mig på: 25 30 28 06 eller sales@newravio.com

Jeg kan også fremvise referencer samt underskrevne udtalelser fra kunder omkring vores services.

Stefan Olin

NewRavio.com

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:57
Hej Michael

Vi kommer gerne med et godt tilbud på opgaven (selvfølgelig med Aminorabat). Vi er et mindre reklamebureau bosat i Århus.

Jeg kan dog ligeså godt sige med det samme at vi ikke kan tilbyde at lave din hjemmeside for 1500 kr. som mange andre tilbyder.
Til gengæld kan vi love top-professionel hjemmesideudvikling af uddannede og kompetente folk, der ved hvad de snakker om. Vi har bla. to dataloger ansat til at sørge for at alt det tekniske bag siden er 110% i orden, og en super dygtig grafiker (mig ) til at lave brugervenlig og indbydende design. Kort sagt - vi kan vores kram.

Det var så en lille salgstale fra min side. Hvis jeg har fanget din interesse er du velkommen til at kontakte mig for nærmere info og et uforpligtende tilbud. Det kan gøres super nemt på www.inmedia.dk/Kontakt.html

I øjeblikket ligger der ikke mange referencer på vores hjemmeside, da vi endnu ikke har haft tid til at uploade dem. Men jeg sender gerne eksempler på webdesign vi har lavet, hvis du ønsker det.

Mvh.
Mikkel Johansen,  
Mediegrafiker

InMedia Reklamebureau

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:07
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:48
Tak for alle jeres bud.

Jeg vil se de sider igennem der er reffereret til...

God arbejdslyst allesammen.

Michael Vilnov hansen

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 20:12
Hej Michael

Ret sikker på du blandt disse mange bud kan finde en god leverandør til dit webprojekt.

Har sendt dig en PM med lidt om os også..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)