Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. e-conomic...!!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har lige fået at vide at det er meget svært at få det integret i en webshop kan dette passe?

evt. vis du sidder er ude med kompetance og bare kan det der med at integrer e-conomic bogføringsysytemskriv endelig.

Og til vilken pris dette kan gøres for?

HJÆLP EN I NØDEN, HAR BRUG FOR DIG...!!! 

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 21:14
Dato: 09-01-2007 15:36:24
Forfatter:Change

Jeg har lige fået at vide at det er meget svært at få det integret i en webshop kan dette passe?

Hej Change

Jeg har lige kigge hurtigt på deres internetside

Alting tager selvfølgelig tid at lave, men umiddelbart lyder det ikke svært, da de tilbyder webservices til produktet.
læs mere her

Alt om både i Danmark

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Skrevet kl. 18:59
Er der slet ikke nogen der har kendskab til dette bogføringssystem, hvor det skal gå sammen med vores webshop???

Jeg har skrivet en e-mail til dem, og jeg fik svaret at det ikke skulle være svært, men de kunne ikke anbefalde nogen der komme hjælpe mig med at komme videre.

Så vis du sidder der ude og ved nogen der kan eller selv så skriv lige her i indlæget...

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:00
Hej Sebastian

Jeg ville nok i stedet kigge på hvem der har kodet din webshop og så tage fat i dem.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:26
Hej Sebastian

Lidt nysgerig....Hvorfor vil du egentlig integrere e-conomic ind i din hjemmeside?????

Nu bruger jeg selv e-conomic, så jeg forestiller mig at du måske vil bruge det til at betale med måske....Er jeg helt ved siden af

Vh. Canan

KAYA COLLECTION

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:33
Man kan integrere e-conomic således at kunder, fakturaer osv. oprettes i e-conomic automatisk ved gennemførsel af handel i butikken. Du slipper altså for at oprette dem manuelt.
Jeg vil tro der står en masse mere om det på deres website.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:58
Ok, så jeg med.....

Jeg har ikk lige den behov, så jeg bruger det mest til bogføring af mine bilag.............Men når jeg tænker nermere over det så lyder faktisk heller ikk som en dårlig ide. på den måde vil man jo komme til at spare en masse arbejde.....

Sover lige lidt på det.....

Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:24
Hej !

Jeg arbejder hos Bellcom Open Source ApS og vi laver blandt andet integration til økonomi systemer, e-shops, CRM, CMS osv.

Vi er p.t. i gang med at se på integrationen til economic fra vores e-handels system (vi benytter oscommerce).

Jeg går ud fra at det er faktura''er og debitor oplysninger du skal have over i economic. ?

Hvis vi lavede din opgave samtidigt med den vi er i gang med ville det sikkert kunne spare dig en del tid.

Hvilken butik har du nu ?

På snarligt genhør.  :-)

Skifter
bellcom.dk

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Skrevet kl. 19:37
Hej Skifter,

Jeg har systemet der hedder Content Management Systemet (CMS) DynamicINN, og der vil jeg gerne have integraeret med min hjemmeside, så når jeg opretter en vare, så ryger den også over på hjemmesiden, og når der så bliver slogt en vare på hjemmesiden overførers det auto. til økonomi systemet, hvor den så ud sender en email med hvad kunden skal betale med vidrer.?

Men hvad koster det og få lavet?

Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hej Alle interesserede i denne tråd

e-conomic har lavet deres API del, og der kan frit udvikles op i mod denne. I skal kigge på det som en slags stik kontakt, og hvis i kan lave et stik der kan passe i denne stik kontakt så kan i intergerer e-conomic med jeres webshop eller andet.

Kvaliteten af integrationen er altså 100% styret af kvaliteten af jeres stik, Der er flere måder at starte på, den nemmeste er at kontakte egne udviklere, men da det bestemt ikke er alle selvstændige der har sådan nogle ansat er det muligt at kontakte de personer som har stået for udviklingen af e-conomic´s API.

Jeg ved at de også kan kode op i mod API´et, altså lavet stikket til stik kontakten.

Håber i kunne bruge mine ord til noget :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)