Hej Jeg er i gang med lidt markedsføring for et mindre firma. Jeg har et lille problem, jeg ikke kan finde ud af. På rigtig gode keywords på google, bliver vi placeret fint. Indenfor 4-6 stykker. Siden skal til at have nyt layout. Problemet er at siden er lavet i frames, og det er jo ikke smart. Set i lyset af placeringen på google nu, vil du kunne betale sig at få lavet siden helt om(væk med frames)? Siden vil sikkert falde nogle placeringer bare ved nyt layout, og så senere hen, evt. komme op igen? |
Optimering af eksisterende site - Frames?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Hvor mange af deres kunder handler hos dem pga. google. Hvor mange kunder mon der kommer fra google som ikke handler hos dem pga. deres hjemmesides udseende/indhold (Nu har jeg jo ikke set siden det drejer sig om) Jeg ville vælge at satse på at lave nyt layout og få det i luften, men sørge for at de indgangssider der er fra google stadigvæk findes, eller redirecte dem til andre sider så folk (og google) ikke går forgæves. Jeg har selv flere gange lavet nyt layout og indhold til sider der lå rigtig godt på google, og som sørme også ligger lunt i svinget bagefter. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Men, det er altid en god ide at lave en teknisk plan for ændringen af et websites arkitektur, så gamle adresser 301 redirectes til de nye adresser. Både af hensyn til brugere, der måske har bookmarket sider, links folk følger fra andre websites og ikke mindst søgemaskiner. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)