Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS Made Simple

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i om dette CMS? Alle bruger Joomla og Wordpress nu om dage, men hvad er der blevet af CMS Made Simple?

Hvad synes i om dette CMS, hvilke fordele og ulemper er der ved at bruge det? Og i forhold til de andre nævnte?

Jeg synes personligt det er nemt at finde rundt i, det er simpelt at installere, konfigurere og lave designs i. Hvor jeg synes at det er lidt mere indviklet at lave designs i Wordpress og Joomla.

Ulemper, synes jeg at der desværre ikke er så mange plugins, og det er besværligt hvis du vil skille nogle af dine sider ud fra andre med f.eks. en undermenu på nogen af siderne, og uden på andre. Så skal man til at lave nye templates.

Kan man f.eks gøre det anderledes og nemmere i Wordpress og Joomla?

Der er jo mange websites hvis forside fylder én side med et stort banner eller 3 kasser med tekst osv. Og når man klikker sig ind på links i hovedmenuen, kommer der en sidemenu frem og tekst i midten. Det kan være desværre besværligt og tage tid at lave i CMS MS.

Håber i har noget at bidrage med, da jeg overvejer måske at skifte CMS på mine sider.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)