Hey vi har lige nu projekt om Internettet håber i lige vil svarer. Kan i beskrive hvordan Internettet ændrede jeres verden/livstil ? |
Internettet - Projekt opgave
- 1
Desuden skider jeg retskrivning et stykke :) Hilsen |
Det er et meget åbent spørgsmål, må man sige. Før jeg giver et egentligt svar, vil jeg gerne vide, om I spørger på en iværksætterside for at få iværksætteres svar? Det vil nok også være væsentligt for jeres tolkning af de svar, I får, hvis I kender alderen på den, der svarer. En 18-årig iværksætter har vel knap nok oplevet verden uden internet, mens en 40-årig som jeg selv har måtte undvære det i hele min studietid og i den første ende af mit arbejdsliv. Mange vil vel sige, at internettet er en forudsætning for deres virksomheder - det gælder naturligvis især webshops og folk som lever af programmering og søgemaskineoptimering. En virksomhed som min egen er naturligvis afhængig af internettet, når nu verden ser ud, som den gør, men man ville teoretisk set også have levet af mine aktiviteter uden internettet som værktøj. Mange ting ville have været vanskeligere og dermed dyrere, men det ville klart have været muligt. Jeg tror derfor, at jeg var blevet selvstændig uanset om internettet var dukket op eller ej. Med den tanke i baglommen, kan man argumentere for, at jeg burde svare, at internettet ikke har ændret mere for mig end batteriskruemaskinen og bajonetsaven har ændret for min lokale tømrermester. - tjah - måske kom jeg til at svare alligevel. mvh Hans |
Synes lige vi skal se om nettet er kommet for at blive inden vi kaster os ud i noget vildt. |
hehe - det holder 20 minutter - max. |
LOL Der knækkede jeg sammen... ![]() ![]() Kontakten med folk på den anden side af jorden, betyder meget for mig, så på den måde har nettet betydet meget... Derudover er nettet fortrinligt at tjene penge på. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Dato: 09-01-2007 14:07:59 Forfatter: kontorinvest Synes lige vi skal se om nettet er kommet for at blive inden vi kaster os ud i noget vildt.
Ja det regner jeg bestemt ikke at det er... har netop investeret stort i en Polsk fabrik der fremstiller en nyudvikling af skrivemaskinen. Det bliver det helt store når år 2008 problemet rammer (Y2K-08). Har også skrevet til Thorborg med en masse ideer til hvordan Amino kan opretholdes efter computeren og dermed internettets død om mindre end et år. Han har ikke svaret endnu, men tror det er fordi han gransker alle mine gode ideer, bl.a. den at vi skal have strategisk placerede Amino-brevdue-centraler som fordeler vores indlæg over alle større byer Tror internettet har ændret min tilværelse mest, ved at jeg nogen gange sidder og spilder både min og andres tid med ligegyldige indløg i ellers seriøse fora. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Ups... jeg er blevet gjort opmærksom på, at min kommentar kunne misforståes grumt, som at jeg tilsviner spørgsmålet for denne debat. Det var ikke det jeg mente og undskyld hvis det blev tolket sådan. Det jeg nok ville sige, var at internetfora som dette har haft stor betydning for mig, ved at man kan debatere både seriøst omkring diverse forretningsting, men at vi også kan joke hinanden, finde ud af at afholde fredagsbarer, samles om fx foredrag som folk her fra siden tager initiativ til at opstarte og gennemføre, mens andre byder ind med gratis arbejdskraft, indlæg eller sponseringer... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline