Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortæl om jer selv

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i unge aminoer - fedt at vi har fået vores eget VIP-rum (eller kravlegårdSmile)

Mit navn er Peter og jeg er 20 år gammel og bor nu i Aarhus.

Lige pt. læser jeg til markedsføringsøkonom med iværksætteri som linje, hvilket gør at jeg her til jul starter en ny virksomhed op. Omhandlende iværksættererfaring var jeg med i Young Enterprise, hvor min virksomhed opnåede en god placering, og var ved at blive ret seriøs da Carlsberg inviterede os til et møde angående køb af vores produkt, som var en 3m i diameter stor plasticbold, som skulle rullende skulle promovere fodboldklubbernes sponsorer - Desværre kom krisen og korthuset faldt på gulvet. ( dog er jeg faktisk i dag, glad for at det skete, da organisationen var elendig sammensat)

Min force ligger på det strategiske niveau, hvor jeg bl.a. har været med til at lave en forretningsstrategi til en superligaklub i Danmark. Dernæst er jeg også fyren, man skal kontakte hvis finansiering bliver et problem. Jeg sidder nemlig i repræsentantskabet for Dansk Aktionær Forening, hvor jeg sammen med 35 top erhvervsfolk prøver at varetage de 16.000 medlemmers interesse, og give dem de bedste forhold til deres samlede formueværdi på over 90 mia. kr.

Må fremtiden være med os, og lad os sammen gøre verden til et bedre sted. Jeg skal ihvertfald gøre mit bedsteBig Smile

Peter R. Hansen

ps. i er altid velkomne til at spørge om det ene, eller det andet...

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:43

Hej alle young guns

Jeg hedder Kasper og jeg er 22 år og bor i Holbæk

Lige pt. er jeg elev i TDC butikken inde på Østerbro hvor jeg er på mit andet år. Det er en spændende uddannelse som lader mig komme bagom en af Danmarks største virksomheder og som giver mig et indblik i hvad der kan være at omkostninger når man driver en forretning.

Pt. er jeg i butik hvor mit primære arbejde består i at sælge alt lige fra mobiler til bredbånds og tv abonnementer. Men dette er ingen hindring for mine planer om at starte egen virksomhed.

Som baggrund har jeg en HHX eksamen, som virkelig har styrket mig rent iværksætter mæssigt og som har givet mig et indblik i at det ikke bare er at starte op, og tro der vælter penge ind kontoen. Da jeg gik på HHX havde jeg Virksomhedsøkonomi og afsætning som hovedfag og Innovation som grundfag.

Efter endt studenter eksamen, meldte jeg mig frivilligt til Den Kongelig Livgarde og det jeg har ikke fortrudt et sekund. Det var den fedeste tid i mit liv og jeg savner virkelig øvelserne og vagterne på palæerne :-D Må virkelig sige at det har været med til at styrke mine kompetencer inden for teamwork og ansvar og kan kun anbefale tjenesten i Livgarden til alle.

Lige pt. arbejder jeg på at få gang i mit iværksætter projekt.

Men der mangler:

Webshop

Aftale med leverandør af mærkevarer tøj.

Lave min forretningsplan færdig

Det var lidt om mig, hvis du/i vil vide mere så spørger i bare.

God vind og må vi alle få succes.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:27

Sad lige og læste tråde igennem. - så den godt da den blev oprettet, men var ikke lige blevet færdig med min side dengang.

Det er ret sjovt at vi (alle) er en eller anden form for "webbere". Inklusiv jeg selv.

Lige nu arbejder jeg, ligesom jer andre, på at få success, så megen success at det på lang sigt ville kunne betale sig at hoppe ud af mit igangværende studie til Finansøkonom. 

Den tid jeg ikke bruger på mine projekter, bruger jeg enten i skole eller til Gymnastik. Jeg har derfor også non-profit siden GymnastikOnline.dk som egentlig bare er en blog, men den har utroligt mange besøgende.

Mit nuværende projekt er stylemarket.dk, et online shopping storcenter, som jeg selv synes der manglede. - Jeg har lige nu kun små 20 webshops og søger hele tiden nye shops som kan levere CSV datafeed og er medlem af en form for partner program.

Ellers så ved jeg at der er flere tusinde danske piger med modeblogs på nettet og da jeg arbejder på at få en redaktionel afdeling på Stylemarket også, prøver jeg at skaffe nogle bloggere/klumme skribenter.

Det kunne sådan set også være webshop ejere som bare er ude på noget linkbuilding, jeg er sådan set ligeglad med at der kommer links ud af siden. - Bare artiklerne/guides er unikke og skaber værdi for mine brugere.

Tilfælles for GymnastikOnline og Stylemarket er det projekter jeg rigtig godt kan lide at lave, fordi det er sider som jeg personligt selv ville bruge.

Jeg har også et fritidsjob en gang om ugen hos NiceHair.dk, hvor jeg er lidt en alt-mulig-webber dims.
Ellers har jeg stået for alt web-arbejde,  i et Mentor IT. + kort tid været ansvarlig for en ansat, men ham var der ikke arbejde nok til at beholde. - Der arbejdede jeg i lidt over et år.

Før det arbejdede jeg kort i en ny afdeling på JP/Politikens Hus A/S som hedder Onlinemagasiner, de står for sider som Navlestreng.dk, Ask-alex.dk og Decorate.dk. Jeg valgte dog at smutte før finanskrisen slog til og nærmest alle blev fyret.

Jae og før det har jeg gået på Gymnastik efterskole i 2år, hvor jeg blandt andet har været med til Åbningsshowet til VM i århus og vundet DM individuelt en enkelt gang.

Jeg kæmper stadig for at holde "springformen" da gymnastik er og vil nok altid være min store passion og det som har gjort mig til den jeg er.

Jeg har været aktiv amino bruger siden starten af 2007, (Dengang var det bare et Bulletinboard),  men har aldrig haft tid eller penge til at tage til nogle af de events der har været. - Martin har snakket lidt om at Amino plus kommer til at koste 99kr om måneden istedet for 990kr.

Og når det sker, tror jeg vidst det er på tide for mig at blive plus medlem.

Ellers så er jeg "ny-aktiv" på Twitter og vil være rigtig glad hvis du vil følge mig på @SimonElkjaer, jeg er ved at forstå værdien i twitter. Det er fantastisk at se hvad ens "kolleger" laver.

Eller blive fan af enten GymnastikOnline eller StylemarketFacebook 

Og btw. min længste færdige uddannelse er 10. klasse.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:06

Hej alle Unge Aminoer.

Jeg hedder Lene, og er 25, startede som selvstændig for omkring ½år siden, med webshoppen http://morogbaby.com, hvor jeg sælger børnetøj og babyudstyr.

Jeg har en Bachelor i Jura fra KU, og er iøjeblikket ved at læse Cand. Jur på SDU, regner med at blive færdig næste sommer. Ud over det har jeg taget HHX.   

Jeg har altid gerne ville være selvstændig, og regner også med at komme til at starte andre virksomhedder i fremtiden, har dog ikke nogle unikke planer i øjeblikket, og det fungere nok ikke at lave noget som en hel masse andre også gør.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:47

Hej unge Amino'er!

Jeg hedder Søren Højby Skriver, og er 15 år gammel, og begynder på HHX i Aalborg næste år, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til!

Jeg er på nuværende tidspunkt ikke i gang med et projekt, som er værd at skrive om, men det skal nok komme, og forhåbentligt indenfor den nærmeste fremtid.

Jeg er lidt af en all-allround fyr, som har prøvet mange emne af, da jeg har prøvet af finde 'mig selv, og min niche'. Jeg har arbejdet lidt med flere ting som f.eks har jeg haft nogle sælgere tilknyttet, hvor jeg var en slags "Kontaktperson". Jeg har også leget lidt med affiliate, da der har været så stor interesse indenfor det punkt, så det skulle da prøves!

Jeg synes det er super fedt at vi har fået vores eget lille rum, hvor vi unge virkelig kan debattere!

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:50

Glemte at tilføje at jeg altid er åben for nye projekter!

Hilsen Søren :)

Fra Valby
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:03

Hej

Mit Navn er Patrick Bach Buch og jeg er 21 år.

Jeg har lige for nylig købt en andelslejlighed inde i valby. Jeg er desværre ikke iværksætter, men jeg har en drøm modsat mange andre herinde som er "webber" :D om at starte min egen Bar meget gerne med et koncept i stil med Out Of Juice . Jeg aftjente min værnepligt i Beredskabsstyrelsen på Bornholm hvor jeg tog uddannelsen som Brandmand. Men lige pt. arbejder jeg inde på et Hotel i KBH.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre unge der måske går med samme drøm som mig :) Eller måske få nogen tips fra nogen garvet rotter i faget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:19

Hej

Navnet er Jesper Pedersen, og jeg er 23 år..

Jeg er uddannet Elektriker sidne 2007 og har alt i alt været 7 år i elektriker branchen. Syntes det er meget spændene men kunne godt bruge nye udfordringer!!

Jeg startede, på fritids bacis, i 2003 med at udvikle i (det gamle) ASP.. Har så siden lært vb.net inden for både web og sofware.

Jeg har lavet en del store systemmer for kunder, som dog aldrig har fået success.

Mangler nogen gode projekter at gå i gange med. Regner med at finde en partner at gå sammen med om et projekt. Når jeg finder det :S

Oprettede for et par dage siden en blog om intelligente installationer, bare for sjov skyld..

Hvis der er nogen der mangler en programmør på fritids bacis, til at hjælpe eller som partner så bare kontat mig :)

Fortsat god aften/uge/måned/år..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 00:49

Jeg hedder Daniel
Jeg er 18 år gammel (1992)

Jeg har en hjemmeside som hedder flyttethjemmefra.dk som jeg arbejde på at gøre til en god hjemmeside, jeg bruger lige nu tid på at få personer til at være gæstebloggere på siden, mod at de for et link igen i min blogroll

Jeg har leget med affiliate og adsense i ca 1 år. Og har brugt ca 1000 timer på at læse og lære om det, jeg har ved siden af dette nogle enkelte hjemmesider som tjener nogle penge på adsense og affiliate.

Tilsammen noget der giver en 3000-4000kr om måneden passivt.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 12:16

Hej

Jeg hedder Alexander Øster og er 14 år. Jeg bor i Storkøbenhavn og har længe interesseret mig for gadgets og elektronik og har derfor startet min hjemmeside som hedder www.gadgettjek.dk. Jeg er en meget målrettet person og det er også grunden til at jeg har startet min hjemmeside, som jeg længe har villet.

Jeg søger stadig partnere til min hjemmeside. Enten nogle der vil være med til at skrive indlæg og artikler, eller en anden hjemmeside der også er inde for samme emne, hvor vi så kan linke til hinanden osv.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)