Hej alle i unge aminoer - fedt at vi har fået vores eget VIP-rum (eller kravlegård Lige pt. læser jeg til markedsføringsøkonom med iværksætteri som linje, hvilket gør at jeg her til jul starter en ny virksomhed op. Omhandlende iværksættererfaring var jeg med i Young Enterprise, hvor min virksomhed opnåede en god placering, og var ved at blive ret seriøs da Carlsberg inviterede os til et møde angående køb af vores produkt, som var en 3m i diameter stor plasticbold, som skulle rullende skulle promovere fodboldklubbernes sponsorer - Desværre kom krisen og korthuset faldt på gulvet. ( dog er jeg faktisk i dag, glad for at det skete, da organisationen var elendig sammensat) Må fremtiden være med os, og lad os sammen gøre verden til et bedre sted. Jeg skal ihvertfald gøre mit bedste ps. i er altid velkomne til at spørge om det ene, eller det andet... |
Hej alle young guns
Jeg hedder Kasper og jeg er 22 år og bor i Holbæk
Lige pt. er jeg elev i TDC butikken inde på Østerbro hvor jeg er på mit andet år. Det er en spændende uddannelse som lader mig komme bagom en af Danmarks største virksomheder og som giver mig et indblik i hvad der kan være at omkostninger når man driver en forretning.
Pt. er jeg i butik hvor mit primære arbejde består i at sælge alt lige fra mobiler til bredbånds og tv abonnementer. Men dette er ingen hindring for mine planer om at starte egen virksomhed.
Som baggrund har jeg en HHX eksamen, som virkelig har styrket mig rent iværksætter mæssigt og som har givet mig et indblik i at det ikke bare er at starte op, og tro der vælter penge ind kontoen. Da jeg gik på HHX havde jeg Virksomhedsøkonomi og afsætning som hovedfag og Innovation som grundfag.
Efter endt studenter eksamen, meldte jeg mig frivilligt til Den Kongelig Livgarde og det jeg har ikke fortrudt et sekund. Det var den fedeste tid i mit liv og jeg savner virkelig øvelserne og vagterne på palæerne :-D Må virkelig sige at det har været med til at styrke mine kompetencer inden for teamwork og ansvar og kan kun anbefale tjenesten i Livgarden til alle.
Lige pt. arbejder jeg på at få gang i mit iværksætter projekt.
Men der mangler:
Aftale med leverandør af mærkevarer tøj.
Lave min forretningsplan færdig
Det var lidt om mig, hvis du/i vil vide mere så spørger i bare.
God vind og må vi alle få succes.